فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل عقاب افشان:

ایران مرکز صادرات منطقه ای محصولات اسکانیا می شود

عصر خودرو- مدیرعامل عقاب افشان گفت: به دنبال توسعه همکاری‌ها با اسکانیا بعد از تحریم‌ها هستیم.

ایران مرکز صادرات منطقه ای محصولات اسکانیا می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲:۰۰
  • ایران مرکز صادرات منطقه ای محصولات اسکانیا می شود
  • ایران مرکز صادرات منطقه ای محصولات اسکانیا می شود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، بهروز مرادی با بیان این مطلب گفت: مدیران شرکت اسکانیا به دنبال افزایش حمایت خود از ماموت و عقاب افشان به‌عنوان شرکای تجاری خود در ایران هستند.

وی همچنین افزود: یکی دیگر از برنامه‌های اسکانیا تبدیل ایران به‌عنوان مرکز صادرات محصولات این شرکت است که به‌صورت جدی در حال پیگیری شدن است.

مرادی همچنین بابیان اینکه همکاری با اسکانیا هم‌اکنون در حوزه تولید 3 مدل اتوبوس بین‌شهری در حال پیگیری است تصریح کرد: البته استراتژی جدید این شرکت طراحی یک اتاق به همراه پلت فرم و در 3 طول مختلف 12، 14.5 و 18.5 است.

مدیرعامل عقاب افشان در بخش دیگری از سخنان خود نیز ارائه وسایل حمل‌ونقل عمومی از 6 تا 18 متر به‌عنوان استراتژی کلان این شرکت نام برد.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود نیز با اشاره به آغاز همکاری با شرکت معتبر اتوکار به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های بلندمدت این شرکت گفت: در این بخش تولید یک مدل مینی‌بوس 25 نفر بین‌شهری و یک مدل مینی‌بوس10+14 در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین بابیان اینکه شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان بزرگ‌ترین تولیدکننده اتوبوس شهری و بین‌شهری در بخش خصوصی کشور است گفت: این شرکت باسابقه 60 ساله است و توانسته  به‌عنوان هاب منطقه اسکانیا ایفای نقش کند .

گفتنی است کارخانه عقاب افشان در  سمنان در زمینی به مساحت 50 هکتار و فضای سرپوشیده بیش از 55000 مترمربع قرار دارد و نزدیک به 1200 نفر در آن مشغول به کار هستند.

این شرکت هم‌اکنون ظرفیت تولید 3000 دستگاه انواع اتوبوس را دارد و محصولات خود را در دو نوع شهری و بین‌شهری با 6 مدل مختلف تولید می‌کند. یکی از سیاست‌های این شرکت توسعه سبد محصولات به‌منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان است.

کسب گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2008  در کنار کیفیت ممتاز محصولات، سبب گسترش بازار محصولات این شرکت به خارج از مرزهای کشور شد و هم‌اکنون اتوبوس‌های عقاب – اسکانیا در جاده‌های کشورهایی همچون مصر، سوریه، عراق ،ترکمنستان ،اتیوپی و ... تردد می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عقاب افشان در این صنعت، کسب و بومی‌سازی دانش طراحی و ساخت اتاق انواع اتوبوس منطبق با استانداردهای جهانی است.

مرکز خدمات پس از فروش شرکت عقاب افشان هم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان شرکت، در راستای هدف متعالی خدمت‌رسانی و جلب رضایت مشتری گام برداشته است. این مرکز از طریق احداث تعمیرگاه مرکزی به وسعت 10000 مترمربع با تجهیزات بسیار پیشرفته در جنوب شرق تهران، اعطای نمایندگی خدمات پس از فروش در مراکز 20 استان بزرگ کشور،تجهیز نمایندگی‌ها، ارائه آموزش‌های کامل و به‌روزرسانی دانش کادر فنی و ستادی، توانسته است خدمات پس از فروش را به‌صورت شبانه‌روزی در حداقل زمان ممکن به مشتریان محترم ارائه کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو