فونیکسریمکسبهتام

معاون اورژانس کشور خبر داد

افزایش آمبولانس‌های اورژانس به ۲۰۰۰ دستگاه تا پایان سال ۹۵

عصر خودرو- معاون اجرایی اورژانس کشور گفت: امیدواریم بتوانیم پایان امسال یا در سال جدید ۸۰۰ دستگاه آمبولانسی که خریداری شده، وارد ناوگان اورژانس کنیم و تا پایان سال ۹۵ این تعداد به قریب ۲۰۰۰ دستگاه می رسد.

افزایش آمبولانس‌های اورژانس به ۲۰۰۰ دستگاه تا پایان سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکترجعفر میعادفر با اعلام این خبر اظهار کرد: کار بزرگی که در سال جاری با کمک مسوولان ارشد وزارتخانه شروع شده، بحث نوسازی ناوگان آمبولانس اورژانس بوده است.

    وی افزود: امیدواریم بتوانیم پایان امسال یا در سال جدید 800 دستگاه آمبولانسی که خریداری شده، وارد ناوگان اورژانس کنیم و تا پایان سال 95 این تعداد به قریب 2000 دستگاه می رسد.

    میعادفر تصریح کرد: اورژانس هوایی در 19 استان کشور راه اندازی شده که تا پایان سال به 21 استان می‌رسد و طی چند روز آینده اورژانس هوایی در استان اردبیل راه اندازی خواهد شد.

    معاون اورژانس کشور گفت: وزارت بهداشت در تلاش است که اورژانس هوایی را تقویت کند و یکی از کارهایی که دنبال می کنیم این است که بتوانیم بالگردهایی با آخرین استانداردهای دنیا را برای خرید و اجاره در کشور مستقر کنیم.

    میعادفر بیان کرد: تلاش داریم در سال آینده با همت وزیر بهداشت بتوانیم بخشی از اورژانس هوایی را با آخرین ناوگان هوایی که در دنیا وجود دارد تامین کنیم.

    وی تأکید کرد: وضعیت اورژانس کشور متاثر از اورژانس های دانشگاه های علوم پزشکی است و تلاش می شود که به سمت بهبودی و ارتقاء پیش رود.

    معاون اورژانس کشور در ادامه درباره جذب نیروی انسانی جدید در اورژانس گفت: در بحث جذب نیروی انسانی صحبت هایی را با اداره کل نیروی انسانی وزارت بهداشت انجام و قول هایی داده شده تا بتوانیم ان شاء الله کمبود نیروی انسانی را جبران کنیم.

    وی ادامه داد: در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و اورژانس پیش بیمارستانی این دانشگاه با کمبود جدی نیروی انسانی مواجه هستیم که مجوزهای لازم قبل از سال جدید به دانشگاه داده خواهد شد تا کمبود نیروی انسانی آن تأمین شود.

    میعادفر در پایان وضعیت اورژانس رفسنجان را مناسب دانست و اضافه کرد: اورژانس رفسنجان از گذشته وضعیت خوبی داشت، هم از نظر سخت افزاری امکانات خوبی داشته هم از ثبات مدیریتی برخوردار هستند و ارتباط خوبی بین مدیر و همکاران وجود دارد و امیدواریم روز به روز بهتر شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو