فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام رئیس سازمان گسترش:

صنعت قطعه سازی خودرو ۱۹۰ هزار شغل ایجاد کرده است

عصر خودرو- قائم مقام رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: با سرمایه گذاری ۹۵۰۰ میلیارد تومانی در صنعت قطعه سازی خودرو در سال گذشته برای ۱۹۰ هزار نفر شغل ایجاد شده است.

صنعت قطعه سازی خودرو ۱۹۰ هزار شغل ایجاد کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، هفتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته سه شنبه شب با حضور علی اکبر صابری قائم مقام رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مسئولان در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین گشایش یافت.

    هفتمین نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته از تاریخ 20 لغایت 23 بهمن ماه در فضایی به وسعت دو هزار و پانصد مترمربع  با حضور بیش از 30 مشارکت کننده به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

    علی اکبر صابری قائم مقام رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حاشیه مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 1200 واحد تولید کننده قطعه در کشور فعالیت می کنند که 70 درصد از این قطعه سازان در محدوده استان قزوین فعالیت می کنند.

    وی بیان کرد: در حوزه قطعه سازی 9500 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که با فعالیت این واحدها در سال گذشته برای 190 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

    صابری گفت: در حال حاضر درآمد حاصل از فروش در حوزه قطعه سازی 22 هزار میلیارد تومان است و پیش بینی می شود در چشم انداز 1404 این رقم به 30 میلیارد تومان در سال افزایش یابد.

    قائم مقام رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تصریح کرد: ارتباط الکترونیک و ایجاد یک مجموعه واحد از محصولات تولید شده قطعه جهت تحویل به خودروساز از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و فضای اقتصادی و صنعتی در حال حاضر باز شده و با توجه به فضای پسابرجام باید از این فرصت بخوبی استفاده کنیم.

    هادی نیک فطرت مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در این مراسم گفت: از جمله اهداف برپایی این رویداد اقتصادی ارائه آخرین محصولات و تولیدات بخشهای مرتبط با تولید خودروهای سواری و قطعات مرتبط، افزایش اطلاعات متخصصان و علاقمندان این صنعت، برقراری ارتباط مستقیم برای تامین نیاز است.

    وی گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو و نمایندگی های فروش خودرو قطعات آن از استان های قزوین، تهران، گلستان و اصفهان محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

    هفتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته20 تا 23 بهمن ماه سال جاری از ساعت 15:30 الی 21:30 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برای بازدید متخصصین و علاقه مندان دایر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم