فونیکسریمکسبهتام

سارق خودرو درهنگام فرار ازدست پلیس به کام مرگ فرو رفت

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: سارق خودرو هنگام تعقیب و گریز و فرار از دست ماموران واحد گشت به کام مرگ فرو رفت.

سارق خودرو درهنگام فرار ازدست پلیس به کام مرگ فرو رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ ایرج خانی پور افزود: این سارق جوان که نزدیک به 26سال سن داشت، وقتی دید راننده خودرو سواری پژوپارس برای خرید شیرینی داخل مغازه شد و سوئیچ نیز که بر روی خودرو قرارداشت بنابراین فرصت را برای سرقت فراهم دید بی درنگ کودک درون خوردو را پیاده کرده و به سرعت از محل متواری می شود.
    وی افزود: صاحب خودرو وقتی پی به سرقت خودرو برد بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و در نتیجه نشانی این خودرو به واحدهای گشت اعلام و طرح مهار به اجرا درمی آید.
    وی زمان سرقت خودرو را حوالی ساعت 21:30 دوشنبه شب اعلام و تصریح کرد: واحد گشت پلیس شهر زنجان در سه راهی جاده زنجان- بیجار، این خودرو را مشاهده و دستور توقف می دهد اما سارق بر سرعت خودرو افزوده و برای فرار از چنگ ماموران در جهتی مخالف وارد خط شمالی اتوبان زنجان - قزوین شد.
    خانی پور ادامه داد: پلیس وقتی با عمل نامعقول این سارق مواجه می شود برای جلوگیری از حوادث تلخ احتمالی، به نامبرده دستور ایست می دهد اما وی دیوانه وار با سرعت بسیار بالا به حرکت خود ادامه می دهد که در نهایت ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح، نسبت به تیراندازی هوایی اقدام می کنند.
    فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: پلیس برای متوقف کردن این خودرو، به سمت لاستیک ها نشانه رفته و شلیک کرد اما این سارق بی توجه به وضعیت لاستیک ها همچنان به فرار خود ادامه داد تا اینکه با یک دستگاه کامیون برخورد کرده و هنگامی که قصد داشت به صورت پیاده از چنگ ماموران بگریزد متاسفانه هنگام فرار از عرض جاده با خودرو سواری سمند برخورد و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
    خانی پور افزود: با توجه به اینکه متوفی فاقد مدارک شناسایی می باشد، بنابراین تاکنون هویتش مشخص نشده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط