فونیکسریمکسبهتام

۱۰فقره سرقت لوازم داخل خودرو در ایلام کشف شد

عصر خودرو- دستگیری سارق لوازم داخل خودرو، کشف ۱۰ فقره سرقت، واژگونی خودرو پراید و کشته و زخمی شدن ۵ نفر، عناوین اخبار کوتاه امروز حوزه انتظامی استان ایلام است.

۱۰فقره سرقت لوازم داخل خودرو در ایلام کشف شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

    سرهنگ علیرضا گوهری افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و کنترل سارقان سابقه دار سرنخ های از رد پای سارق حرفه ای در این پرونده باز شده است.

    وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کارگاهان مخفیگاه سارق شناسایی و تحت کنترل درآمد و با دستگیری این متهم پرده از راز سرقت های لوازم داخل خودرو در شهر ایلام برداشته شد.

    رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان ایلام در خصوص نحوه سرقت متهم نیز گفت: سارق در محل های خلوت و از خودروهایی که از سیستم امنیتی مناسبی برخوردار نبودند در ساعات خلوت اقدام به سرقت می کرد.

    واژگونی خودرو پراید در شهرستان دهلران قربانی گرفت

    رئیس پلیس راه استان ایلام نیز گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید یک نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

    سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس از واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در محور دهلران به سمت مهران گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شد.

    وی افزود: پس از حضور ماموران به محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو پراید به دلایل نامعلومی از جاده منحرف و واژگون شده بود و در این حادثه دلخراش یک نفر  از سرنشینان خودرو کشته و چهار نفر دیگر به شدت مجروح شدند.

    سرمایه اجتماعی نیروی محرکه و پتانسیل تعامل بین پلیس وشهروندان

    فرمانده انتظامی استان ایلام هم در نشستی با تاکید بر این که امنیت نیازی اساسی و همگانی بوده و بی نیازی از آن محال است، گفت: سرمایه اجتماعی، نیروی محرکه و پتانسیل تعامل بین پلیس و شهروندان است.

    سردار علی دولتی اظهار داشت: امنیت موهبتی است که در سایه آن، زندگی جریان می گیرد و با کم و کاستی آن، نبض هستی به کندی می گراید.

    وی ادامه داد: امروز نیروی انتظامی توانسته به وظایف ذاتی خود که همان استقرار نظم و امنیت در جامعه و مبارزه قاطع با مخلان امنیت است به نحو مطلوبی عمل کرده و آسایش و آرامش نوید بخشی را به مردم هدیه دهد.

    فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر اینکه رویکرد امروز پلیس، امنیت مردم محور و پلیس اجتماعی است، بیان کرد: امنیت یک محصول اجتماعی است که با مشارکت و هماهنگی همه سازمان ها و نهادها حاصل می شود و پلیس نیز حافظ این امنیت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط