فونیکسریمکسبهتام

آماده باش نیروهای خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی

احتمال وزش باد و بوران در مناطق غربی

عصر خودرو- مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست گفت: احتمال وزش باد و بوران در مناطق غربی بیشتر خواهد بود.

آماده باش نیروهای خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، اصغر عطایی مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست با بیان پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص کاهش دمای شهر تهران، اظهار داشت: تمامی نیروهای خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی های احتمالی معابر، در سطح شهر مستقر هستند.

    وی با بیان اینکه در سطح استان تهران بارش های پراکنده همراه با وزش باد را شاهد خواهیم بود، افزود: طبق پیش بینی ها در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود.

    مدیرکل امور خدمات شهری و محیط زیست با تاکید بر اینکه بارش ها از سمت غرب شروع شده است، تصریح کرد: احتمال وزش باد و بوران در مناطق غربی بیشتر خواهد بود.

    عطایی با بیان اینکه از ظهر امروز تمامی نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش کامل به سر می برند، گفت: چناچه مشکلی در سطح شهر رخ دهد نیروهای مستقر در سطح شهر آن را برطرف خواهند کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط