فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور استان قم خبرداد:

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی۲۲بهمن در شهر قم

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان قم از اعمال محدودیت‌های ترافیکی همزمان با راهپیمایی۲۲بهمن در قم خبر داد و گفت: ین محدودیت‌ها از ساعات اولیه بامداد روز راهپیمایی اعمال می‌شود

محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی۲۲بهمن در شهر قم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ کرم الله حسینی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون تحول راهور فرماندهی انتظامی استان قم، اظهارداشت: در این کمیسیون روسای پلیس‌های راهور و راه استان قم حضور داشته و مشکلات ترافیکی این استان بررسی و چاره اندیشی می‌شود.
    وی در ادامه ضمن تبریک یوم الله22بهمن، افزود: کمیسیون امروز چند محور داشت که یکی موضوع راهپیمایی22بهمن بود، امسال نیز همانند گذشته در روز راهپیمایی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

    حسینی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی استان قم تصریح کرد: از پل شهید رجایی به میدان سعیدی، دوربرگردان پل حجتیه در خیابان اراک و سه راه ارم به سمت میدان شهید مطهری و از چهارراه غفاری به سمت سه راه خورشید و میدان جانبازان و میدان روح الله به سمت تقاطع شهداء و همچنین تقاطع حرم و حجتیه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) محدودیت تردد وسایل نقلیه اعمال می‌شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ساعات اولیه بامداد روز راهپیمایی اعمال می‌شود، از مردم خواست همچون گذشته با پلیس همکاری داشته باشند خاطرنشان کرد: طرح رهاسازی موتورسیکلت‌های توقیفی که در پارکینگ‌ها سطح شهر هستند، به مناسبت دهه فجر تا پایان این دهه ادامه دارد.

    حسینی با بیان اینکه عابران پیاده در تصادفات رانندگی بیشترین فوتی‌ها را به خود اختصاص می‌دهند، افزود: اکثر کشته‌های حوادث رانندگی سن بالای60 سال داشته و عمدتاً نیز در نزدیکی تقاطع‌های سطح شهر این حوادث رخ داده است.

    رئیس پلیس راهور استان قم تاکیدکرد: اگر گذرگاه‌های عابرپیاده در حاشیه تقاطع‌ها وجود دارد باید ایمن سازی، روشن سازی و خط کشی کامل شده و اگر وجود ندارد می‌بایست برای آن یک سرعت کاه پیش بینی شود.

    حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایام انتخابات و تبلیغات کاندیدا‌ها، گفت: چنانچه تخلفات انتخاباتی که مصادیق آن مشخص شد و به پلیس راهور ابلاغ شده مانند تبلیغات در وسائل نقلیه مشاهده شود با اینگونه وسایل نقلیه برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو