فونیکسریمکسبهتام

آسفالت راه روستای جورکویه رشت به بهره‌برداری رسید

عصر خودرو- آسفالت روستای جورکویه شهرستان رشت با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان رشت و جمعی از مسئولان و مدیران شهرستان رشت و شورای اسلامی، دهیاری و اهالی روستای جورکویه به بهره‌برداری رسید.

آسفالت راه روستای جورکویه رشت به بهره‌برداری رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، صبح امروز آسفالت روستای جورکویه شهرستان رشت با حضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان رشت و جمعی از مسئولان و مدیران شهرستان رشت و شورای اسلامی، دهیاری و اهالی روستای جورکویه به بهره‌برداری  رسید.

    آسفالت این پروژه به طول مسیر 1500 متر و مساحت 6500 متر مربع با هزینه کل 270 میلیون تومان بوده که حدود 80 میلیون تومان آن از اعتبارات مصوب 93 که زیرسازی آن توسط بانک ماشین آلات بنیاد مسکن استان گیلان انجام شده است و حدود 190 میلیون تومان اجرای آسفالت از طریق بنیاد مسکن شهرستان رشت صورت گرفته است.

    محمدی ثابت مدیر بنیاد مسکن شهرستان رشت از مشارکت شورا و دهیاری و مردم در تعریض جاده‌ها جهت آسفالت تشکر و قدردانی کرد و افزود: این امر موجب تسهیل در آسفالت روستاها شده و باعث ایجاد راه‌های استاندارد در روستا خواهد شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط