فونیکسریمکسبهتام

میزان فروش باید بالا باشد

پژو هنوز نیامده شرط گذاشت

عصر خودرو- شرکت پژو در قرارداد جدید گفته است: فروش خودرو در ایران باید به سطح سال ۲۰۱۱ برسد یعنی میزان فروش را طی دو سال به سالانه ۱.۶ میلیون خودرو و تا سال ۲۰۲۰ به ۲ میلیون خودرو در سال برساند.

پژو هنوز نیامده شرط گذاشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس ، شرکت پژو سیتروئن نخستین شرکت خودرو غربی است که بعد از لغو تحریم‌ها علیه ایران امروز پنجشنبه قرارداد با ایران امضاء کرد.

    این شرکت قبل از خشک شدن امضای قرارداد گفته است: فروش خودرو در ایران باید به سطح سال 2011 یعنی 1.6 میلیون خودرو در سال برسد و تا سال 2020 به 2 میلیون خودرو در سال برسد.

    سازنده خودروی فرانسوی پژو قرارداد همکاری مشترک با ایران‌خودرو برای تولید خودرو در سطح گسترده امضا کرد و گفت: انتظار دارد این سرمایه‌گذاری‌ها طی 5 سال آینده 400 میلیون یورو برسد.

    کارلوس تاوارس مسئول اجرایی شرکت پژو در یک کنفرانس خبری در پاریس گفت: با برگشتن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران پژو و ایران‌ فصل جدیدی از روابط 30 سال اخیر خود را آغاز می‌کنند. این اعلام بعد از آن صادر شد که حسن روحانی رئیس جمهور ایران در دومین بخش از سفر اروپایی خود به فرانسه وارد رفت. وی پیش از این 3 روز در ایتالیا بود، روحانی به دنبال تقویت روابط اقتصادی با کشورهای غربی بعد از سالها افت و تضعیف در روابط است.

    شرکت پژو فرانسه همچنین گفت: با مسئولان ایرانی از 18 ماه پیش در حال گفت‌وگو بودند. پژو یکی از برندهای خارجی در ایران است که 30 درصد بازار را در اختیار دارد.

    قبل از سال 2012 سالانه 500 هزار خودرو از این برند فروخته می‌شد اما بعد از تحریم‌ها این شرکت ایران را ترک کرد.

    تاوارس گفت: شرکت پژو اکنون در سطح مدرن به ویژه با ایران‌خودرو سرمایه‌گذاری می‌کند و این سرمایه‌گذاری‌ها  به حدی خواهد بود که حتی امکان صادرات هم وجود خواهد داشت.

    براساس این گزارش، تولید 200 هزار خودرو با سرمایه‌گذاری مشترک انجام می‌شود و این خودروها شامل پژو 208، پژو 2008 و پژو 301 خواهد بود. تولید خودروها از نیمه دوم سال 2017 کلید می‌خورد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو