فونیکسریمکسبهتام

مدیر جدید ارتباطات و روابط عمومی ایساکو منصوب شد

عصر خودرو- مدیر جدید ارتباطات و روابط عمومی ایساکو منصوب شد.

مدیر جدید ارتباطات و روابط عمومی ایساکو منصوب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، ساعتی پیش طی حکمی از سوی سید رضا حسینی، مدیرعامل شرکت ایساکو، مرتضی مرادی به عنوان مدیر ارتباطات و روابط عمومی شرکت ایساکو جانشین جعفر جوانی شد.

    گفتنی است، مرتضی مرادی فوق لیسانس مدیریت اجرایی دارد و از سال 1380 در شرکت ایساکو مشغول به فعالیت است.

    وی از سال 1385 به عنوان کارشناس کار خود را در روابط عمومی و و ارتباطات شرکت ایساکو آغاز کرد و سپس با طی مدارج موفقیت به سمت رئیس اداره روابط عمومی و بعد از آن به عنوان جانشین مدیر روابط عمومی و ارتباطات در شرکت ایساکو منصوب شد.

    شایان ذکر است انتصاب وی به این سمت با توجه به آشنایی او با موضوع خدمات پس از فروش و هم چنین برگزاری سمینارها و کنفرانس های متعدد و مرتبط با خدمات پس از فروش از سوی وی می تواند تاثیر بسزایی در روابط بیرونی و داخلی شرکت در جهت رشد صنعت خدمات پس از فروش ایفا کند.

    بر اساس این گزارش، مرادی جانشین جعفر جوانی شد که حدود چهار سال به عنوان مدیر ارتباطات و روابط عمومی در شرکت ایساکو فعالیت می کرد. 

    گفتنی است، طی حکم دیگری سید رضا حسینی، جعفر جوانی را به سمت مشاور در امور منابع انسانی منصوب کرد.  

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط