فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل ایساکو خبر داد:

تمام نمایندگان رتبه ۴ ایساکو ارتقا خواهند یافت

عصر خودرو : بر اساس دستورالعمل ارتقای کیفی نمایندگان خدمات‌رسان و بر اساس مصوبات شورای سیاست‌گذاری خودرو کلیه نمایندگان رتبه چهار ایساکو اگر نتوانند رتبه خود را ارتقا دهند، تا پایان دی‌ماه سال جاری حذف خواهند شد.

تمام نمایندگان رتبه ۴ ایساکو ارتقا خواهند یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی ایساکو محمدرضا بابائی ـ مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو)، با اشاره به این موضوع خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت های به جای وزارت صنایع و معادن بر روی کیفیت ارایه خدمات شبکه خودروسازان بحث حذف نمایندگان رتبه چهار با جدیت در حال پیگیری است و با توجه به طرح ارزیابی مجدد نمایندگان خدمات پس از فروش رتبه چهار، نسبت به نتایج طرح اقدام لازم به انجام خواهد رسید.
    وی با اشاره به این که در بین 180نمایندگی رتبه چهار کشور سهم ایساکو تنها 11 نمایندگی است، یادآور شد: با توجه به ارزیابی مجدد یاد شده اقدامات اصلاحی برای ارتقای همین تعداد معدود نمایندگی نیز به عمل آمده و با ارایه آموزش های لازم، خرید تجهیزات و ابزار مخصوص و اقدامات لازم در راستای بهبود آراستگی نمایندگی سعی در ارتقای آنها به رتبه های بالاتر را داشتیم.
    وی افزود: با توجه به اقدامات یاد شده و پس از ارزیابی مجدد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطمئنا تعداد بسیار محدودی نمایندگی رتبه چهار خواهیم داشت که طبق دستورالعملهای وزارتخانه در مورد آنها تصمیم گیری خواهیم کرد و در این خصوص نسبت به حذف آنها نیز هشدار لازم را ارایه کرده ایم.
    بابائی خاطرنشان کرد: ایساکو یکی از شرکت های ارایه دهنده خدمات پس از فروش است که در بین سایر شرکتها رکورد دار بوده و توانسته بیش از 70 درصد نمایندگان رتبه یک موجود در کشور را در اختیار بگیرد و بیشترین سهم در ارتقای رتبه نمایندگان تحت پوشش خود را داشته باشد.
    وی تاکید کرد: 13 درصد نمایندگی ها در سال گذشته دارای رتبه های 1 و 2 بودند که این درصد در ارزیابی جدید سال 89 با رشد 40 درصدی به 74 درصد رسید. همچنین بالغ بر 31 درصد از نمایندگی های ایساکو در ارزیابی جدید حائز رتبه 3 شدند و دیگر نماینده بدون رتبه در سطح شبکه ایساکو وجود ندارد.
    کرمان موتوراکستریم