فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل ایران خودرو فارس خبر داد:

تولید روزانه ۷۰ دستگاه خودرو پژو پارس در فارس

عصر خودرو- مدیر عامل ایران خودرو فارس گفت: طی برنامه ریزی های انجام شده روزانه ۷۰ دستگاه خودرو پژو پارس در فارس تولید می شود.

تولید روزانه ۷۰ دستگاه خودرو پژو پارس در فارس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت فارس مهران لهراسبی افزود : شرکت ایران خودرو فارس توانسته است با نهایت کوشش و بهره گیری از نیروی انسانی  مجرب ، متخصص، با اشتغال زایی و جذب حدود 200 نفر از جوانان بومی استان فارس سهم مهمی در کاهش بیکاری و ارتقا کمی و کیفی صنایع استان، در پیش برد اهداف گروه صنعتی ایران خودرو ایفا کند.

    وی اضافه کرد: با مساعدت مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و پیگیریهای مدیریت فارس برنامه تولید ایران خودرو فارس از 30 دستگاه در سال 1392 به روزانه 70 دستگاه خودرو در روز افزایش یافت .

    مدیرعامل ایران خودرو فارس ادامه داد: تولید این تعداد خودرو،  نقطه عطفی در روند تولید شرکت بوده و امید است با تکیه بر تجربه و دانش داخلی و همچنین برنامه ریزی های علمی شاهد موفقیت روز افزون این واحد تولیدی در جهت تحقق اهداف استراتژیک تعریف شده و رشد صنعت استان باشیم.

    لهراسبی تصریح کرد: این کارخانه فعالیت خود را از مونتاژ روزانه یک دستگاه خودرو شروع کرده و امروز توانسته تولیدات خود را به 70  خودرو افزایش دهد.

    مدیرعامل شرکت ایران خودروی فارس تصریح کرد: این شرکت با مساحت 20 هکتار و بیش از 200 نیروی انسانی مجرب، پتانسیل افزایش خط تولید خودرو در ابعاد گسترده را در میان سایر کارخانجات تولید خودرو دارد.

    وی اظهار داشت: وجود نیروهای متخصص و کارآمد در صنایع مختلف شامل برق، الکترونیک، مخابرات، سازه و ... و نیز نزدیکی این شرکت به فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز، دسترسی آسان به تمام مراکز استان‌ها و کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا به منظور تسریع حمل و نقل در صادرات و واردات و دارا بودن سابقه پژوهشی نقش قابل توجهی در توسعه صنعت استان فارس داشته است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو