فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل زامیاد:

با عرضه محصولات جدید، تحول بزرگی را در زامیاد شاهد خواهیم بود

عصر خودرو- مدیر عامل زامیاد در نشست شورای معاونین این شرکت گفت: ورود محصولات جدید به بازار داخلی خواهد توانست تحول بزرگی را در شرکت زامیاد به لحاظ انگیزه و پویایی و همچنین رشد و توسعه را در صنعت حمل و نقل کشور بوجود آورد.

با عرضه محصولات جدید، تحول بزرگی را در زامیاد شاهد خواهیم بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، فریدون حمیدی در نشست شورای معاونین این شرکت توسعه محصول را موجب بالندگی و پویایی در مجموعه زامیاد دانست و اظهار داشت: با ورود این محصولات جدید به ناوگان حمل و نقل تجاری، علاوه بر حفظ جایگاه زامیاد به عنوان یکی از تجاری سازان برتر کشور، شاهد رشد و توسعه صنعت حمل و نقل تجاری کشور خواهیم بود.

    مدیر عامل زامیاد افزود: با وجود مشکلات و تحریم های خارجی برای صنعت خودرو در این مدت گروه خودروسازی سایپا و شرکت زامیاد توانستند محصولات جدید و با کیفیتی را تولید و روانه بازار کنند که این مهم جزء با تلاش و همت جمعی مجموعه محقق نشده است.

    وی ادامه داد، شرکت زامیاد در راستای توسعه محصول اقدامات اساسی و مهمی را در این مدت انجام داده است که تبلور آن را به زودی با ورود دو محصول جدید وانت پادرا و مینی تراک درکا به بازار داخلی خواهیم دید، که با توجه به قیمت و تناژ بار مناسب خواهند توانست علاوه بر سهم مناسبی از فروش بازار داخلی، رضایتمندی مشتریان را با توجه به کیفیت بالای این محصولات به خود اختصاص دهند.

    مدیرعامل زامیاد در بخش دیگری از اظهارات خود به نقش تاثیرگذار نیروی انسانی در فعالیت­ها اشاره کرد و افزود: با وجود نیروهای خلاق و متعهد در زامیاد قطعاً خواهیم توانست خود را برای جهش بزرگ آماده کنیم.

    حمیدی در پایان خاطرنشان کرد، وجود انگیزه فراوان برای همکاری و همدلی در سطح شرکت، موجب دلگرمی است و همکاران زامیادی باید به این باور برسند که با وجود آنان است این مجموعه می­تواند در مسیر تعالی گام بردارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط