فونیکسریمکسبهتام

ورود یک خودرو جدید ژاپنی به ایران

عصر خودرو: سوبارو فارستر، با موتور ۲ لیتری توربوشارژر در چهار سیلندر و به صورت تخت یا خوابیده (شبیه به پیشرانه‌های پورشه باکستر و کیمن و ۹۱۱) که دارای حجم ۱۹۹۸ سی سی است و از ۱۶ سوپاپ (۴ سوپاپ در هر سیلندر) سود می‌برد به زودی از سوی شرکت ژاپنی به ایران می آید.

ورود یک خودرو جدید ژاپنی به ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، از لحاظ ایمنی سوبارو فارستر در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، اول از همه برای این اتومبیل 7 کیسه هوای ایمنی و سیستم تقویت اسکلت بدنه اتاق، سیستم ترمز دیسکی خنک شونده مجهز به ABS و EBD، سیستم کمکی ترمز ناگهانی BOS، سیستم کنترل پایداری VDC و شیب سنج و... در نظر گرفته شده است. در تمامی خودروهای سوبارو بخصوص فارستر جهت محافظت از جان سرنشینان، سیستم انتقال قدرت طوری طراحی شده که هنگام برخورد شدید (تصادف) از جلو، مانع ورود موتور و گیربکس به داخل کابین می‌شود و به صورت اهرم مانند خم شده و حرکتی رو به پایین دارند، درست مثل ستون فرمان که در هنگام تصادفات خم می‌شود.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط