فونیکسریمکسبهتام

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره سیلابی شدن رودخانه‌ها و تردد در جاده‌های کوهستانی

عصر خودرو- بنابر اخطاریه سازمان هواشناسی کشور فردا در اکثر نقاط کشور بارش باران و برف پیش‌بینی شده لذا از شهروندان خواسته شده جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم را بکار گیرند.

اخطاریه سازمان هواشناسی درباره سیلابی شدن رودخانه‌ها و تردد در جاده‌های کوهستانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از نسیم آنلاین، پیرو اخطاریه شماره 57 جمعه مورخ 1394/11/02 ، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها به دلیل بارش باران و اخلال در تردد جاده‌های کوهستانی به دلیل بارش برف و مه گرفتگی به شرح زیر پیش بینی می‌شود:

    شنبه 1394/11/03: بارش باران در گیلان و  بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد دراستان‌های ایلام، شمال خوزستان؛ بارش باران و برف در اردبیل، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرما نشاه، لرستان و ارتفاعات استان‌های قزوین، تهران و البرز.

    یکشنبه  1394/11/04:  بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد در بوشهر، خوزستان و نیمه جنوبی ایلام و نیمه غربی فارس، تهران و البرز؛ بارش باران و برف در لرستان و کرمانشاه؛ بارش برف در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران و همچنین بارش پراکنده برف در استان‌های زنجان، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، اردبیل، همدان و مرکزی.

    دوشنبه  1394/11/05:  بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد دراستان‌های بوشهر، جنوب غرب فارس؛ بارش باران و برف در گیلان، مازندران، گلستان، بارش برف شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، اردبیل، ارتفاعات خوزستان، غرب کردستان، شمال غرب کرمانشاه و غرب چهارمحال و بختیاری. احتمال وقوع تگرگ در تهران، البرز و قزوین وجود دارد.

    از این‌رو توصیه می‌شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو