فونیکسریمکسبهتام

دبیرکل کانون شرکت های لیزینگ ایران استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره نمود

عصر خودرو- کانون شرکت های لیزینگ ایران متن استعفای دکتر حمید شیروانی از دبیرکلی کانون شرکت های لیزینگ ایران را منتشر کرد.

دبیرکل کانون شرکت های لیزینگ ایران استعفای خود را تقدیم هیأت مدیره نمود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ،  آنچه در ذیل می خوانید متن استعفای دکتر حمید شیروانی از دبیرکلی کانون شرکت های لیزینگ ایران می باشد:
    به نام خدا
    اعضاء محترم هیأت مدیره کانون
    مدیران عامل محترم شرکتهای عضو کانون
        با سلام؛
        تردیدی نیست که یکی از بارزترین خصایص گذر ایام، تجربه و تکیه بر مسندها و سپس واگذاردن آنها به آیندگان است. حضور در هر جایگاه و موقعیتی، صرف نظر از ظواهر بیرونی و مزیت های آن باری از تعهد و مسئولیت را به همراه دارد. این همان بخش مسئولیت است که اگر به  طرز شایسته هدایت شود، صرف نظر از تأثیر بر افراد، موجب ارتقاء و رونق آن جایگاه خواهد بود. و اگر به نحو مطلوب راهبری نشود، ضمن اینکه صاحب مسند را به قهقرا کشانده، موجب وهن آن موقعیت نیز خواهد شد.در سال 1391 و به موجب رأی و نظر عزیزان همکار در صنعت لیزینگ، علاوه بر عضویت هیأت مدیره کانون که به واسطه مدیریت عاملی شرکت لیزینگ گسترش سرمایه گذاری ملی افتخار آن را یافتم، با حسن نظر و عنایت اعضاء محترم هیأت مدیره، دبیرکلی کانون شرکتهای لیزینگ ایران به عنوان بزرگترین تشکل صنفی صنعت لیزینگ به اینجانب محول شد. باتوجه به اینکه دوران تصدی بنده مصادف بود با رکود فراگیر اقتصادی، تغییرات وسیع در لایه های کلان مدیریتی، موانع قانونی موجود در مسیر رشد و گسترش نقش این صنعت و عدم وجود منابع و حتی نبود امکانات متناسب برای فعالیت یک تشکلی که چنین عنوان وزینی بر خود داشت، آنچه در این مدت به وقوع پیوست (که البته مدیون هم راهی و همکاری تک تک شما عزیزان و پرسنل عزیز کانون و تمامی حامیان معنوی و اساتید امر بود) بدون تردید برگی زرین در تاریخ صنعت لیزینگ ایران را رقم خواهد زد. اگرچه تا رسیدن به سرمنزل مقصود می بایست پیگیریها و مداومت به روند گذشته همچنان ادامه یابد.  لذا در همینجا شایسته است تا ضمن سپاس و امتنان خاطر خویش بابت تمامی مساعدت ها و همراهی ها و دلسوزی های عالیجنابان و پرسنل تک تک شرکتهای عضو معروض دارم که دوره خدمت گذاری در کانون به واسطه معاشرت و کسب فیض از محضر تک تک شما گرامیان، یکی از ادوار ماندگار در تقویم خاطرات شغلی بنده خواهد بود. ولیکن در این برهه زمانی باتوجه به پذیرش سمت جدید و بار سنگین مسئولیت آن، بدین وسیله استعفای خود را از مقام دبیرکلی کانون شرکتهای لیزینگ ایران اعلام داشته و از خداوند بلند مرتبه برای آینده صنعت و تک تک خادمان عرصه لیزینگ کشور سربلندی و سعادت روزافزون خواستارم.
    خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.
         ارادتمند
    حمید شیروانی

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو