فونیکسریمکسبهتام

افزایش ۳۰ درصدی تعرفه تاکسی تلفنی ها در مشهد

عصر خودرو- رئیس اتحادیه صنف مؤسسات خودرو سواری کرایه مشهد از افزایش ۳۰ درصدی تعرفه تاکسی تلفنی های این شهر خبر داد.

افزایش ۳۰ درصدی تعرفه تاکسی تلفنی ها در مشهد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سید مجید محمودیان افزود: این افزایش قیمت بر اساس ماده 51 قانون نظام صنفی و با توجه به مصوبه کمیسیون نظارت برسازمانهای صنفی تعرفه تاکسی تلفنی ها انجام می شود.
    رئیس اتحادیه صنف مؤسسات خودرو سواری کرایه مشهد ادامه داد: افزایش نرخ مذکور از ابتدای سال جاری توسط شورای شهر و سازمان تاکسیرانی جهت اجرا به اتحادیه ابلاغ و اتحادیه به دلیل طی مسیر قانونی و اخذ مجوز از کمیسیون نظارت برسازمانهای صنفی ، همچنین با توجه به رکود بازار پس از گذشت 10 ماه نسبت به افزایش نرخ ها اقدام نموده است.
    وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ها از این هفته آغاز شده است، خاطر نشان کرد: شرایط فعلی ما را از دو نرخی بودن قیمت بازار نجات می دهد.
    محمودیان افزود: تمامی تاکسی تلفنی ها برای محاسبه نرخ خدمات خود ملزوم به استفاده از تاکسیمتر بوده که درصورت تخطی با راننده متخلف برخورد قانونی لازم صورت می گیرد.
    وی به انواع نرخ کرایه تاکسی تلفنی ها اشاره کرد و گفت: پالس ورودی 22430 ریال و به ازای هر 200 متر 948 ریال از قرار کیلومتری 4740 ریال است.
    رئیس اتحادیه صنف مؤسسات خودرو سواری کرایه مشهد ادامه داد: تأخیر و توقف هر دقیقه 1076 ریال از قرار ساعتی 64560 ریال می باشد و نرخ کرایه شب از ساعت 18 الی 22 با 20 درصد افزایش همراه خواهد بود.
    وی اظهار کرد: نرخ مذکور از زمان حضور خودرو در آدرس مشتری محاسبه می گردد نه از زمانی که خودرو از واحد صنفی حرکت می کند.
    محمودیان تصریح کرد: هم اکنون 1360 پرونده صنفی آژانس در مشهد موجود است که از این میان 1110 مجموعه پروانه صنفی و تعداد 250 مجموعه نیز پروانه شرکتی را اخذ کرده اند.
    رئیس اتحادیه صنف مؤسسات خودرو سواری کرایه مشهد تصریح کرد: در کل آژانس های سطح شهر مشهد 20 هزار راننده به صورت پاره وقت مشغول به فعالیت هستند.
    هم اکنون 34 هزار واحد تولیدی و توزیعی و 186 هزار و 907 واحد صنفی در استان خراسان رضوی فعالیت دارند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو