فونیکسریمکسبهتام

بدلیل ترس از چاقی

کریستین بیل بازی در نقش اِنزو فِراری را رد کرد

عصر خودرو : کریستین بیل بازیگر سرشناس هالیوودی بازی در نقش اِنزو فِراری اسطوره صنعت خودرو ایتالیا را رد کرد.

کریستین بیل بازی در نقش اِنزو فِراری را رد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱:۰۰

    به گزارش عصرخودرو به نقل از اتوبلاگ، پیشتر کریستین بیل قرار بود در فیلمی که براساس زندگینامه انزو فراری و با همین نام ساخته شود در نقش وی بازی کند.

    بیل برای رد این پیشنهاد دلیل غیرعادی اما منطقی داشته است. ظاهرا این بازیگر که برای بازی در سه گانه شوالیه تاریکی به شهرت رسید به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند تا زمان شروع فیلمبرداری در بهار امسال اضافه وزن لازم برای بازی در نقش فراری را بدست آورد به طوریکه سلامتی اش نیز به خطر نیفتد.

    بیل قرار بود نقش انزو فراری را در سال شوم 1957 زمانیکه 11 نفر در مسابقات این شرکت کشته شدند بازی کند. این مسابقات موسوم به مایل میگلیا در خیابانهای عمومی برگزار می‌شد. این حادثه به تعطیلی مسابقات مایل میگلیا برای همیشه منجر شد.

    فیلمنامه این فیلم براساس کتاب" انزو فراری، مرد، اتومبیلها و مسابقات" نوشته بروک یاتس خبرنگار معروف حوزه خودرو نوشته شده است.

    اِنزو آنسِلمو فراری(18 فوریه 1898 – 14 اوت 1988) راننده مسابقات اتومبیلرانی و کارآفرین، موسس تیم اتومبیلرانی فراری و سپس شرکت خودروسازی فراری است.

    رد این پیشنهاد از سوی بیل در شرایطی است که انزو فراری شباهت عجیبی به مسوت اوزیل بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه آرسنال دارد و اگر اوزیل از بازیگری سررشته داشته باشد می‌تواند بهترین گزینه برای بازی در این نقش باشد. البته به احتمال زیاد اوزیل نیز به دلیل ترس از اضافه وزن این کار را نخواهد کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرخودرو (http://telegram.me/asrekhodro) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم