فونیکسریمکسبهتام

نظارت بر معاینه فنی خودروهای تهران تشدید می شود

کمین پلیس برای شکار خوروهای آلاینده

عصر خودرو- معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور پلیس در بیش از ۱۷۰ نقطه از تهران برای کنترل معاینات فنی و عدم آلایندگی خودروها در هفته هوای پاک گفت: پلیس در این طرح میزان آلایندگی خودروها را مورد سنجش قرار می دهد و با فک پلاک خودروهای آلاینده، اقدام به نصب پلاک اعزام به تعمیرگاه روی این خودروها می کند.

کمین پلیس برای شکار خوروهای آلاینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ محسن ترابیان، با اشاره به طرح ویژه پلیس در هفته هوای پاک و اجرای طرح تشدید نظارت بر معاینه فنی در پایتخت اظهار داشت: پلیس راهور تهران بزرگ قرار است به مناسبت هفته هوای پاک هر روز طرح جدیدی را در سطح معابر پایتخت به اجرا درآورد که به همین منظور طرح تشدید نظارت بر معاینه فنی در معابر و خیابان های پایتخت کلید خورد.

    معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص اینکه این طرح که با هماهنگی ستاد معاینه فنی پایتخت برگزار شد، افزود: پلیس با حضور در 10 نقطه مرکزی تهران، معاینه فنی خودروها را به وسیله دستگاه های مخصوص مورد رصد قرار می دهد.

    وی با بیان اینکه پلیس در طرح مذکور میزان آلایندگی خودروها را مورد سنجش قرار می دهد، خاطر نشان کرد: راهور تهران بزرگ با فک پلاک خودروهای آلاینده، اقدام به نصب پلاک اعزام به تعمیرگاه روی این خودروها می کند.

    ترابیان با اشاره به اجرای سه مرحله طرح برای کنترل معاینات فنی خودروهای تهران توسط پلیس راهور پایتخت گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بر معاینه فنی خودروهای پایتخت سومین مرحله از این طرح بود که در مرحله های پیش از آن ابتدا خودروهای دودزا پس از فک پلاک، پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت کردند و در مرحله بعد پلیس اقدام به توقیف خودروهای بسیار آلاینده کرد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو