فونیکسریمکسبهتام

فعالیت ۱۵ مرکز معاینه فنی شهر تهران در روز نیمه شعبان

عصر خودرو- سرپرست شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت ۱۵ مرکز معاینه فنی پایتخت در روز تعطیل رسمی یکشنبه ۶ اسفند همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

فعالیت ۱۵ مرکز معاینه فنی شهر تهران در روز نیمه شعبان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، سیدمحمد مهدی میرزایی قمی روز شنبه در این خصوص گفت: فردا مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و مراکز خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی و واحدهای سیار جیحون، بوتان، شریعتی (شماره 5 و6)، اتحاد، یاس فاطمی و شهرری از ساعت هفت تا 14 فعال است.

    وی افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی، جهت رفاه حال و تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان این مجموعه بنابر تقاضای مشتریان نسبت به ارائه خدمات در چند مرکز در ایام تعطیل اقدام کرده است.

    میرزایی قمی یادآور شد: شهر تهران از بضاعت 64 خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در 17 مرکز معاینه فنی ثابت و 15 واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار است که امسال در مقایسه با سال گذشته به علت افزایش خطوط معاینه فنی و ساعت کاری و همچنین مدیریت صف با انجام تغییر نحوه پذیرش از حضوری به اینترنتی در حال حاضر همه مراکز فاقد صف انتظار هستند.

    وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه و یا با سامانه پاسخگو 96006000 تماس بگیرند.

    میرزایی قمی با اشاره به پیش روبودن سفرهای نوروزی و اهمیت انجام معاینه فنی پیش از سفر گفت: بنابر اعلام پلیس راهور فراجا در ایام نوروز خودروهای فاقد معاینه فنی اجازه تردد در جاده‌های کشور را ندارند لذا از شهروندان درخواست می‌شود برای رعایت الزامات قانونی و همچنین اطمینان از سلامت فنی و ایمنی خودرو پیش از سفر برای اخذ معاینه فنی مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط