فونیکسریمکسبهتام

توقیف خودرو پژو با بیش از ۳۷ میلیون جریمه پرداخت نشده در لاهیجان

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پژو با بیش از ۳۷میلیون ریال خلافی پرداخت نشده و ۷۸ مورد تخلف در این شهرستان خبر داد.

توقیف خودرو پژو با بیش از ۳۷ میلیون جریمه پرداخت نشده در لاهیجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ محمود قاسمی گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی حین انجام ماموریت و کنترل ترافیک، یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 را به علت پارک در گذرگاه عابر پیاده متوقف کردند.
    وی افزود: پس از بررسی و استعلام به عمل آمده از سیستم، مشخص شد که این خودرو به دلیل تخلفات متعدد دارای مبلغ 37 میلیون و 200 هزار ریال جریمه بوده و تاکنون نسبت به پرداخت مبلغ مذکور هیچ اقدامی نکرده است.
    فرمانده انتظامی لاهیجان ادامه داد: راننده خودروی مذکور 78 مورد تخلف که بیشتر آنها سرعت غیرمجاز و حرکات نمایشی بوده، در پرونده خود داشته است که پس از هماهنگی با مقام قضایی، خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.
    سرهنگ قاسمی با اشاره به نقش مردم در تامین و برقراری نظم و امنیت، از شهروندان خواست برای اجرای هرچه بهتر قانون با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند و هر گونه موارد مشکوک را به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی گزارش کنند.
    شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
    سرهنگ مهیار رستگار رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان نیز روز گذشته (دوشنبه) از متوقف کردن یک دستگاه خودرو سواری پژو با 52 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده توسط تیم گشت پلیس راه استان در محور رشت - قزوین خبر داده بود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط