فونیکسریمکسبهتام

۲۰ اتومبیل برتر نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶

عصر خودرو: همانطور که خبر دارید نمایشگاه اتومبیل دیترویت برگذار شد و یکی از پرشور ترین ها در تاریخچه این نمایشگاه رقم خورد.

۲۰ اتومبیل برتر نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷:۰۰
  • Ford Fusion 2017
  • Audi h-tron Quattro Concept
  • Kia Forte5 2017
  • Ford GT 2017
  • Lexus LF-FC Concept
  • Audi Allroad 2017
  • Acura Precision Concept
  • Chevy Cruze Hatchback 2017
  • VLF Force 1 2016
  • Mercedes-Benz AMG S65 Cabriole 2016
  • 20 اتومبیل برتر نمایشگاه دیترویت 2016
  • Buick Avista Concept
  • Infiniti Q60 Sports Coupe 2017
  • Genesis G90 2017
  • Lincoln Continental 2017
  • Lexus LC 500 2018
  • Mercedes-Benz E-Class 2017
  • Volvo S 90 2016
  • 2016 Porsche 911 Turbo and Turbo S
  • 2016 BMW M2

بر خلاف سالهای پیش، امسال صنعت اتومبیل از رکورد خارج  شده و به این ترتیب نمایشگاه ها نیز پرشورتر برگذار می‌شوند. همانند اکثر رویداد های مشابه، خودور های بدون راننده نقش وسیعی را ایفا کردند و همچنین به تعداد خودرو های دوستداران محیط زیست اضافه شده است. مطلب پیش روی شما گزیده از نمایشگاه بین المللی خودرو در آمریکای شمالی است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.


2016 BMW M2

gallery-1452628557-1-bmw-m2خودور های سری M کمپانی بی‌ام‌دبیلو از ابتدای کار تا کنون عملکرد و قدرت بالا و رو به افزایشی داشته اند که خلاء خودور های کوچک اما پرقدرت را پر می‌کند. پنج سال پیش بود که اولین خودرو از سری M   کوپه وارد بازار شد. در آن زمان یک پیشرانه‌ی 335 اسب بخاری برای آن در  نظر گرفته شده بود که آن را قادر می‌ساخت صفر صد کیلومتر را در 4.5 ثانیه طی کند.  اکنون بی‌ام‌دبلیو M2 یک موتور 3.0 لیتری توربو شارژ دارد که 365 اسب بخار قدرت تولید کرده در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد که می‌تواند با کلاج دوگانه اتوماتیک و یا شش سرعته دستی انتخاب شودد. با توجه به گفته‌ای که کمپانی سازنده داشته، این کوپه جدید قادر است صفر تا صر را در 4.2 ثانیه طی کند. اما سرعت، تنها یکی از جنبه های نسخه‌ی جدید M است. این افتخار داریم تا اعلام کنیم لاستیک غول پیکر 19 اینچی برای این خودرو در نظر گرفته شده. برای کسانی که علاقه‌مند به این سری از بی‌ام‌دبیلو هستند، شایان به ذکر است که خودرو جدید در بهار امسال با قیمتی بیش از 50.000 دلار عرضه خواهد شد.
2016 Porsche 911 Turbo and Turbo S
2-porsche-911-turboدیر یا زود، هر پورشه از یک موتور توربو شارژر استفاده خواهد کرد. اتفاقی که هم اکنون در سری تاریخ ساز 911 رخ داده است. به این صورت که هر دو خودرو جدید کاررا و کاررا S از یک موتور توربو شارژر 3.0 لیتری استفاده کرده اند. موتوری که تا حدودی از نسل پیش بزرگتر است و نتیجه آن قدرت بیشتر و گسترش وسیع تری از گشتاور بوده. اما بیایید دقیق تر به موضوع نگاه کنیم؛ در مدل قبلی، موتور 3.8 لیتری بود، اما با این حال در نسخه‌ی، جدید قدرت 540 اسب بخاری برای مدل توربو و 580 اسب بخار به توریو S قرار داده شده است و صفر تا صد به طور خنده داری در نسخه‌ی S به 2.8 ثانیه افت کرده است. در داخل، یک فرمان جدید و برخی به روز رسانی های جدید به عمل آمده که رنگ بویی تازه به آن داده است. انتظار می‌رود گران ترین و اسپورت ترین مدل این خودرو با نام توربو S کابریولت ( Cabriolet ) باشد و قیمت آن برای شروع بیش از 200.000 دلار تایین شود.
Volvo S 90 2016

3-volvo-s90شاسی بلند جدید ولو XC90 نام دارد که جزو برترین های سال است. اما آنچه که به عنوان برترین های دیترویت در نظر داریم شاسی بلند ولو نیست. در واقع ولو S90 گزینه مورد نظر ماست. خودریی که اساسا یک مدل سدان از شاسی بلندی است که از آن یاد کردیم. در هر دو این خودرو ها، شاسی جدید و بسیار انعطاف پذیر ولو به کار برده شده شده است. فاصله‌ی بین دو محود در سواری سدان، 115.8 اینچ طراحی شده که دو اینچ از XC90 کوتا تر است. در زیر کاپوت همان موتور 2.0 لیتری توریو شارژر با توانایی 317 اسب بخار و سوپر شارژر چهار سیلندر که با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جفت شده وجود دارد . در داخل ولوو S90، با اثاثیه‌ای آمده که به مراتب شیک تر از چیزی است که در XC90 شاهد آن بودیم. یکی از عناصری که می‌توان به آن اشاره کرد استفاده زیاد از فیبر کربن در طراحی داخلی این خودرو می‌باشد. در مرکز داشبورد، صفحه نمایش لمسی بزرگی در نظر گرفته شده که مسئولیت اصلی آن رسیدگی به وظایف سرگرمی است. صحبت از فناوری شد؛ جایی که سدان جدید ولوو در ادامه‌ی سال وارد خیابان ها خواهد شد و با قابلیت رانندگی نیمه مستقل خود توجهات زیادی را جلب خواهد کرد. علاوه بر آن، برای کامل شدن این مجموعه، ویژگی های ایمنی بسیاری در این ولوو وجود دارد.
Mercedes-Benz E-Class 2017
4-mercedes-benz-e-classمرسدس بنز علاقه‌ی خاصی دارد تا طراحی خودور های سدان خود به نحوی مرتبط سازد. به عنوان یک مثال روشن، کلاس C همانند یک نسخه‌ی کوچک شده از پرچمدار سری S این کمپانی است. اما برای سالهاست، کلاس E طراحی انحصاری اش را دنبال می‌کند. حال که طراحی مرسدی کلاس E برای سال 2017 مشخص شد، این مدل نیز سبک سدان های دیگر مرسدس را دنبال کرده. مدل پایه، همراه یک موتور 2.0 لیتری توربو شارژ چهار سیلندر است که با گیربکس 9 سرعته اتوماتیک جفت شده. کلاس جدید E وعده‌ داده تا رانندگی جذاب تریرا بدون به خطر انداختن راحتی معروف که سدان ها دارند به ارمغان آورد. که این موضوع به کمک ویژگی های جدیدی همچون کنترل تعلیق باد به وجود می‌آید. مرسدس های جدید امروزی، قابلیت رانندگی خودکار نیمه مستقل را ارائه می‌دهند. لیست تکنولوژی هایی که در این خودرو استفاده شده اند طولانی است. اما ویژگی هایی همچون “Car to X” به مرسدس کمک می‌کند تا قبل از وقوع تصادف از آن مطلع شود. فضای داخلی خودرو جدید کلاس E گیچ کننده است و این فضا بسیار لوکس است. بنابراین می‌تواند یکی از بهترین سدان ها باشد. خودوریی که قیمت 100.000 دلاری را به دنبال خواهد داشت.
Lexus LC 500 2018

5-lexus-lc500در تاریخچه شرکت لکسوس، خودرو های کوپه SC 300 و 400 در سال های 1990 با ویژگی های خوبی نظیر جذابیت، سرعت و دوام بالا، نقش مهمی در ایجاد شهرت برای این شرکت در زمینه‌ی کیفیت ساخت بود. حال، LC یک جانشین معنوی برای آن ماشین است. LC 500 روح خودرو مفهومی LF-LC 2012 را دارد و لکسوس آن طراحی خیره کننده را در LC 500 دست نزده است. در زیر ساختار فلزی آن، نسل بعدی محرک های عقب قرار گرفته است. این کوپه پرچمدار، با موتور 5.0 لیتری V8 به توان 467 اسب خار مجهز شده که با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک پیکربندی شده است. لکسوس می‌گوید این انتقال سرعت به اندازه‌ای قوی هست تا LC بتواند صفر تا صد را در عرض کمتر از 4.5 ثانیه طی کند. با این اوصاف، لکسوس جدید را باید یک رقیب تازه برای سوپر اسپرت هایی هماند پورشه 911 و مرسدس AMG GT دانست. این یک قلمرو جدید برای لکسوس است.
Lincoln Continental 2017
6-lincoln-continentalکانتیننتال جدید، یک سدان با ویژگی های تازه است که موفقیت یا شکست لینکلن را رقم خواهد زد. این خودرو جدید، به طور استاندارد چهار جرخ فعال است و از یک موتور توئین توربو شارژر 3.5 لیتری V6 حدود بیش از 400 اسب بخار را به چرخ های منتقل خواهد کرد. هر چند در ظاهر این لینکلن جدید به طور سخاوتمندانه‌ای محافظه کار به نظر می‌رسد، اما این شرکت چند ویژگی جالب را به کار برده. جالب ترین آنها، یکپارچه شدن پنجره ها و دستگیره‌ی درب هاست که لینکلن دستگیره ها را روی بدنه جای گذاری نکرده است. در داخل کانتیننتال شاهد فضایی مدرن هستیم و بر خلاف اینکه موتور آن پر سر و صداست، در داخل آرامش راحتی زیادی حاکم است. به طور  کلی در مورد تجربه داخلی این خودرو، لینکلن  قدرت بی درد سر و آرامش و راحتی را به سرنشینان وعده می‌دهد. با فروش بهتر شاسی بلند ها و کراس اوور ها در مقایسه با خودرو های سدان، جای تعجب ندارد که به زوری شاهد یک کراس اوور بزرگ از کمپانی هایی نظیر لینکلن باشیم.
Genesis G90 2017

7-genesis-g90
از زمانی که برای اولین بار جنسیس با عنوان یک سدان لوکس در سال 2008 ظاهر شد، بسیاری بر این عقیده بودند که هیوندای ممکن است روزی با تقسیم کمپانی خود و جدا سازی جنسیس به طوری رسمی وارد بازار خودرو های لوکس شود. آن روز رسید و اولین جنسیس به شکل مستقل با نام G90 معرفی شد که جایگزینی برای سدان پرچمدار هیوندای، یعنی Equus به شمار می‌رود. G90 جدید، محفوظ، با درک و خوش تیپ است. از دید ما، بخشی از قوس سقف آن از مرسدس کلاس S امروز یه عاریت گرفته شده است. G90 با استفاده از یک موتور 3.3 لیتری V6 قدرت 365 اسب بخار یا 420 اسب بخار را با موتور V8 تولید می‌کند. این سدان بزرگ و جادار است ( با قیمتی پایین تر ) قابلیت رقابت با اتومبیل هایی نظیر فوق کلاس S و همچنین بی‌ام‌دبیلو سری 7 و آئودی A8 را دارد. خیلی جالب خواهد بود که ببینیم چه اتومبیل هایی از هیوندای به نام تجاری جنسیس مهاجرت خواهند کرد.
Infiniti Q60 Sports Coupe 2017

8-infiniti-q60با یک نگاه به سقف Q60 جدید، به راحتی می‌توان دریافت که این یک نسخه‌ی دوباره طراحی شده از اینفینتی G37 کوپه است. در عوض، Q60 کوپه به شکل زیادی عضلانی و همراه با موضع تهاجمی طراحی شده. Q60 استاندارد  از یک موتور توربو شارژر چهار سیلندر ( مشترک با مرسدس ) 208 اسب بخار قدرت خواهد گرفت. در حالی که در مدل اسپورت این خودرو، تعداد اسب بخار به طور جدی افزایش میابد و در دو نسخه ارائه می‌شود که قدرت تولیدی آنها از یک موتور 3.0 لیتری V6 به عمل می‌آید. یکی از این مدل ها 300 اسب بخار و دیگری توان 400 اسب بخار و 350 فوت گشتاور را دارد. همه این موتور ها با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک جفت شده اند که قدرت را تنها به دو چرخ عقب یا هر چهار چرخ انتقال می‌دهند. درست مثل سدان Q50 که خصوصیات مکانیکی داشت، در Q60 هم به شکل اختیاری دو مدل سیستم فرمان مستقیم و سیستم فرمان الکتریکی قابل گزینش است که اجازه می‌دهند راننده متناسب با سبک رانندگی خود یکی از آنها را انتخاب نماید.
Buick Avista Concept
9-buick-avistaاولین خودرو وحشی مفهومی که از بیوک عرضه شد، به سال 1938 و خودرو بیوک Y-Job بر می‌گردد. در دو سال گذشته، بیوک به سنت خود برگشته است. سال پیش شاهد پرچمدار زرق و برق دار Avenir به عنوان یک سدان مفهومی بودیم، یکی از بهترین هایی که در نمایشگاه دیترویت 2015 حضور یافت. اما در امسال هم خودرویی با همان جذابیت به نام Avista  معرفی شد و بیوک با این خودرو آینده نگری خودش را نشان داد. در مدل مفهومی Avista از همان شاسی محرک عقب موجود در شورلت کامارو استفاده شده است. اما به جای کامارو های V8، روی این  Avista موتور V6 توئین توربو 400 اسب بخاری در زیر کاپوت سوار شده است. ایده کلی این خودرو مفهومی از کوپه های GNX سال 1980 گرفته شده است که یکی از سریع ترین ها در دوره‌ی خود بود. ما امید واریم که بیوک نسخه‌ی مفهومی خود را به مرحله تولید برساند. Avista خودرویی عضلانی است که به راحتی به عنوان یکی از زیباترین اتومبیل ها قرار می‌گیرد.
Chevy Bolt 2017

10-chevy-boltبولت با هدف اضافه کردن برد و کاربردی کردن خودرو های الکتریکی طراحی شده است. این دوستدار محیط زیست ظرفیت 5 نفر به عنوان مسافر را دارد و وعده طی مسافت 200 مایل را با کمک بسته باتری عظیم 60 کیلووات ساعت اش می‌دهد. این بسته باتری مانند دیگر خودرو های الکتریکی در کف آن تعیبیه شده و وزن بسته باتری آن تقریبا 1000 پوند است. بولت نسبتا سریع است، چرا که می‌تواند صفر تا صد را در عرض 7 ثانیه طی کند  به لطف موتور الکتریکی اش قادر است 200 اسب بخار و 266 پوند فوت گشتاور تولید کند. شورلت گفته که بولت قادر است با شارژ تنها 30 دقیقه‌ای به کمک شارژ سریع DC تا 150 کیلومتر را طی کند. بولت نسبتا بزرگ است و با جای پای زیادی برای صندلی های جلو و عقب طراحی شده. در داخل نیز صفحه نمایش 10.2 اینچ آن توجهات را به خود جلب می‌کند و برای کنترل اعمال سرگرمی طراحی شده. بر خلاق تسلا، شورلت خودروی الکتریگی مقرون به صرفه‌ای تولید کرده است که به راحتی می‌تواند مسافت های طولانی را بدون نیاز به شارژ دوباره طی کند.
Mercedes-Benz AMG S65 Cabriole 2016
12-s65-convertibleبنتلی همراه با برند های بریتانیایی لندرور، جگوار و مینی در دیترویت امسال حضور نیافتند. بنابر این، مرسدس بنز AMG S65 کابریولت در جایگاه بزرگترین، قوی ترین و گران ترین ماشین پرده برداری شده در این نمایشگاه قرار گرفت. یک ماشین زیبای 200.000 دلاری به علاوه بسته AMG است که توان خیره کننده 623 اسب بخار را از یک موتور 6.0 لیتری توئین توربو V12 به دست می‌آورد و 738 فوت گشتاور تولید میکند.  گشتاور آن به اندازه‌ای هست که برای به حرکت در آوردن بنز از صفر تا صد در تنها 4 ثانیه کافی باشد و در نهایت آن را به 305 کیلومتر در ساعت برساند. طراحی چرخ های S65 به گونه‌ای است که کمتر در اتومبیل های سری S دیده بودیم. در داخل هم دقیقا همان چیزی که از بنز انتظار داریم وجود دارد و به معنا واقعی کلمه مجلل است.
VLF Force 1 2016

13-vlf-destinoکمپانی VLF یک سرمایه گذاری مشترک بین رئیس سابق جنرال موتوز با، تولید کننده گیلبرت ویارئال و طراح هنریک فیسکر است. سوپر اسپرت1 Force آخرین خودرو این شرکت است که یک کوپه ساخته شده روی استخوان بندی دوج وایبر می‌باشد. 1 Force  با  بدنه‌ای تماما فیبر کربنی طراحی شده و موتور V10 تنظیم شده می‌تواند 745 اسب بخار را به چرخ ها منتقل کند. Force در Auburn Hills، میشیگان ساخته شده و قیمت 268.000 دلاری دارد که قیمت فوق العاده گرانی برای یک وایپر دوباره طراحی شده است. این شرکت می‌گوید تنها 50 نسخه از این اتومبیل تولید خواهد شد.
Chevy Cruze Hatchback 2017
14-chevy-cruze-hatchbackجنرال موتروز گسترش موفقیت خود را به فعالیت در اروپا ارزیابی کرده و یکی از راه های خاص برای پیشبرد محبوبیت برند شورلت را فعالیت در خارج از کشور دیده. از همین رو، هاچ بک جدیدی را به سری محصولات خود اضافه کرمده است. هاچ بک ها یک نسخه هوشمندانه از سدان ها هستند و این کمپانی به دنبال کسب محبوبیت در اروپا از طریق خودرو های هاچ بک است. نه تنها آنها ظاهری زیبایی دارند، فضای خیلی بیشتری نیز برای سرنشینان و ابزار و وسایل آنها به ارمغان می‌آورند. ابعاد کلی هاچ بک کروز اساسا تغییری نگرده است. اما به لطف درب صندوق عقب، تقریبا 19 فوت مکعب فضا برای صندوق ماشین وجود دارد با وجود صندلی های تاشو این مقدار می‌تواند تا 50 فوت مکعب اضافه شود. این مقدار، نزدیک به فضای ارائه شده توسط کراس اوور هاست.
Acura Precision Concept

16-acura-precision-conceptآکورا سی‌امین سالگرد خود را در ماه مارس جشن خواهد گرفت. با نگاهی  به محصولات این کمپانی در سه دهه اخیر سخت است که دلتنگ آنها نشویم. خوشبختانه، آکورا می‌خواهد به ریشه های خود بازگردد و آنچه که این کمپانی از آن یاد می‌کند یعنی “دقت در عملکرد” را به نمایش بگذارد. با اینکه ما دقیقا از این موضوع مطمئن نیستیم اما می‌توان نمونه ای مثل کانسپت جدید Precision را از نظر عملکرد و طراحی، یک دوره جدید برای این برند دانست.
خودرو مفهومی Precision، یک سدان اسپورت جذاب و لوکس است. آکورا تایید نکرده این مفهومی به تولید برسد، اما مسئولان این کمپانی از آن به عنوان ” نقشه راه طراحی جدید” یاد کرده اند و همچنین اظهار داشتند که این مدل مفهومی و سبک طراحی آن، خیلی زود توسط آکورا به تولید خواهد رسید.
Audi Allroad 2017

16-audi-allroadایده خودرو هایی با چهار چرخ فعال که بتوانند هر شرایطی به حرکت خود ادامه دهد نزدیک به دو دهه پیش کلید خورد و  سوبارو بود که بیش از 20 سال پیش پیشگام این نوع جدید ار خودرو ها شد. آئودی نیز خودرویی این‌چنینی را وارد بازار کرد و اولین نسل Allroad به سال 2004 بر می‌گردد. آخرین مدل، بر روی پلتفرم  MQB آئودی A4 است و حدود یک اینچ از آن  بزرگتر طراحی شده. در زیر کاپوت موتور 2.0 لیتری 272 اسب بخاری قرار گرفته که به گیربکس هشت سرعت اتوماتیک متصل شده و از سیستم انتقال چهار چرخ فعال آئودی استفاده می‌کند. خورویی که با قابلیت های ویژه خود قادر است از شرایط بد و جاده های خاکی به راحتی عبور کند.
Lexus LF-FC Concept
17-lexus-sedan-conceptلکسوس LF-FC مفهومی، پیش از این در ماه اکتبر طی نمایشگاه توکیو به نمایش در آمد. اما این اولین بار بود که لکسوس مدل مفهومی جدید خوش را به آمریکا آورد. پرچمدار سدان LS لکسوس از سال 2007 هیچ تغییر کلی در طراحی نداشته و این زمان در جهان خودرو طولانی است. اکنون این مدل مفهومی جدید به نظر می‌رسد می‌تواند به عنوان پیش زمینه‌ای در تغییر طراحی سدان لکسوس باشد. فاصله زیاد بین دو محور و تزئینات براق بیشتر ایتالیایی به نظر می‌رسد تا ژاپنی. اگر چه مفهومی است اما گفته می‌شود از سیستم انتقال قدرت سلول سوختی استفاده کرده و چهار چرخ متحرک است. با تمام این اوصاف هنوز این یک خودرو مفهومی است. اما انتظار داریم این سیستم انتقال قدرت در سدان بعدی LS مورد استفاده قرار گیرد.
Ford GT 2017

18-ford-gtنمونه مفهومی فوق العاده‌ی فورد GT، برای اولین بار در سال 2015 در نمایشگاه بین المللی خوردو آمریکای شمالی به نمایش در آمد و اطلاعات آن منتشر شد. این سوپر اسپرت زرق و برق دار امسال عرضه خواهد شد. فورد  GT می‌خواهد قاتل فراری باشد. بنابراین، با استفاده از یک موتور 3.5 لیتری V6 اکوبوست قادر تولید بیش از 600 اسب بخار است. فورد در حال حاضر نسخه‌ی مسابقه‌ای آن را ساخته است که در مسابقات IMSA و مسابقه استقامت FIA استفاده خواهد شد.
Kia Forte5 2017
19-kia-forteخودرو مفهومی کیا Forte5، خودرو هاچ بکی است که پیشرفت های بسیار کمی را داشته داشته است.اما در مقایسه با نسل قبلی آن که در سال 2013 آمده بود، طراحی سپر جلویی تفاوت هایی دارد و این تغییرات شامل چراغ های جلو می‌شود که تا روی گلگیر های کشیده شده اند. جلو پنجره نیز گسترده تر و بزرگ تر شده و یادآور سدان کیا اپتیما است. چراغ های عقب هم بسیار اصلاح شده اند. گفتنی است که حتی در مدل LX پایه این خودرو نیز تکنولوزی های ایمنی همانند هشدار نقطه کور و هشدار ترافیک وجود دارد. یک موتور 1.6 لیتری توربو شارژر  چهار سیلندر برای مدل SX در نظر گرفته شده که با کلاچ دوگانه گیبرکس هفت سرعته جفت می‌شود. هنوز میزان اسب بخار و مصرف سوخت این خودرو مشخص نشده و انتظار داریم به زودی اعلام شود.
Audi h-tron Quattro Concept

11-audi-h-tronآئودی آماده می‌شود تا سال آینده گروهی از خودرو های جدید اقتصادی خود را پرده برداری کند. اما این مفهومی جدید که H-TRON نام دارد پیشرفت های این شرکت را در زمینه فن‌آوری سوخت سلول هیدروژنی به نمایش گذاشته است. آئودی در حال حاضر نسل پنجم تکنولوژی سلول سوختی به نمایش در آورده و این نسخه‌ی مفهومی می‌تواند تا 372.8 مایل ( 500 کیلومتر ) بدون سوخت گیری حرکت کند. موتور های الکتریکی دو قلو این خودرو قدرت را به هر چهار چرخ انتقال می‌دهد. طبق گفته‌ی خود شرکت آئودی، H-TRON می‌تواند صفر تا صد را در کمتر است 7 ثانیه به ثبت برساند، که برای یک خودرو با تولید گاز های گلخانه‌ای به میزان صفر اصلا بد نیست. این خودرو همچنین یک پیش تولید از  Q6 است که آئودی می‌گوید در آن از سیستم رانندگی خودکار استفاده خواهد شد قادر خواهد بود تا بیش از 65 کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.
Ford Fusion 2017

20-ford-fusionنسل فیوژن یک پول‌ساز بزرگ برای فورد است. این سدان خانوادگی انتخاب بیش از 300.000 آمریکایی است. فیوژن برای سال آینده بازبینی شده و تغییراتی در چراغ و جلو پنجره آن به وجود آمده است. در داخل نیز کنسول وسط دوباره طراحی شده است تا در اتاق فضای بیشتری وجود داشته باشد که با جایگرین کردن دسته دنده معمولی با مدل دکمه‌ای صورت گرفته است. در مدل اسپورت آن 325 اسب بخار از یک موتور اکوبوست V6 به دست خواهد آمد و قدرت آن به هر چهار چرخ انتقال پیدا می‌کند. همچنین لازم است از یک شاسی اسپورت قدرتمند یاد کنیم. انتظار می‌رود قیمت پایه این دستگاه کمتر از 35.000 دلار باشد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو