فونیکسریمکسبهتام

موتورشو دیترویت ۲۰۱۸ (۱۴)

۲۰۱۹ Hyundai Veloster یک خودرو رالی برای شهر!

عصر خودر -هیوندای سال ۲۰۱۱ محصولی را با استایلی رادیکال و نام ولوستر معرفی که اصلی‌ترین هدفش، جذب خریداران جوان و ایجاد وفاداری آنها به این برند کُره‎ای بود. در نسل جدید که با شعار یک خودرو رالی برای شهر طراحی و مهندسی شده هم هدف، همین است و تعجبی ندارد که ولوستر ۲۰۱۹ در عین پیروی از فلسفه طراحی جدید هیوندای، کماکان همان استایل کوپه‌مانند و پیکربندی ۱+۲ در را حفظ کرده است.

۲۰۱۹ Hyundai Veloster یک خودرو رالی برای شهر!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، ولوستر جدید شاید همان تناسبات و ابعاد نسل قبل را حفظ کرده باشد اما بخش اعظمی از آنچه که زیر این پیکره هیجان‌آفرین پنهان است، کاملا به‌‌روز رسانی شده بخشی از معماری و زیرسازی آن، از جمله سیستم تعلیق چنداتصالی عقب، مشترک با کونا و نسل جدید الانتراست. در نسل جدید، موتور پایه از 1.6 تنفس طبیعی به 2.0 لیتری چرخه آتکینسون تغییر یافته و حال، 147 اسب‌بخار قدرت از مسیر گیربکس 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک به چرخ های جلو قابل انتقال است. اما گزینه مهیج‌تر، واحد 1.6 لیتری توربو 201 اسب‌بخاری است که در دل ولوستر توربو 2019 جای گرفته و به گیربکس 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته اتومات دوکلاچ قابل اتصال است. گفتنی است هیوندای همراه با مدل های عادی و توربو ولوستر 2019، نسخه N این کوپه/هاچبک را نیز در دیترویت معرفی کرد که در کنار موتور 2.0 لیتری توربو احتمالا 275 اسب‌بخاری متصل به گیربکس 6 سرعته دستی و استایلی آیرودینامیک‌تر، از چرخ های 18 (یا بصورت آپشنال، 19 اینچ)، سیستم ترمز تقویت شده، دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیک، فنربندی تطبیق‌پذیر، لانچ‌کنترل، سیستم تطبیق اتوماتیک دور موتور با تعویض دنده ها و سیستم اگزوز اسپرت با طنین قابل تنظیم بهره می برد و 5 حالت رانندگی از جمله حالت مخصوص پیست N بهره می‌برد.
همچون طراحی بدنه، ولوستر 2019 در کابین نیز از استایلی مدرن، جوان‌پسند و مهیج بهره می‌برد و سانروف پانورامیک، نمایشگر 7 یا اینچ ایستاده بر روی داشبورد، هدآپ‌دیسپلی رنگی و سامانه های ایمنی فعالی همچون کروزکنترل تطبیق‌پذیر، ترمز اضطراری اتوماتیک، همیار حفظ مسیر، هشدار نقاط کور، نوربالای اتوماتیک و هشدار خواب‌آلودگی راننده، بخشی از لیست امکانات ایمنی و رفاهی آن را تشکیل می دهند. قیمت پایه ولوستر 2019 در آمریکا، احتمالا بین 19 تا 20 هزار دلار خواهد بود اما برای ولوستر N، انتظار برچسب قیمتی در محدوده 30 تا 35 هزار دلار می‌رود.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
      آرشیو