فونیکسریمکسبهتام

تکلیف اجرای طرح زوج و فرد سراسری در روز سه شنبه

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در صورت برگزاری جلسه کمیته اضطرار و اتفاق نظر اعضا طرح زوج و فرد از در منازل فردا اجرا می‌شود.

تکلیف اجرای طرح زوج و فرد سراسری در روز سه شنبه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مراد مرادی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به تصمیم کمیته اضطرار مبنی بر اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل برای امروز(دوشنبه) توسط تیم‌های گشتی و پلیسی 250 نقطه و معبر در سطح شهر تهران نسبت به کنترل محدوده زوج  و فرد از درب منازل اقدام می‌شود و برای خودروهایی که پلاکشان فرد است 200 هزار ریال جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

    او در ادامه گفت: بر همین اساس در صورتی که جلسه کمیته اضطرار عصر امروز برگزار شود و تصمیمی در خصوص اجرای طرح  زوج و فرد برای روز سه شنبه گرفته شود پلیس ملزم به اعمال قانون و کنترل است، اما تاکنون هیچ ابلاغی در خصوص تشکیل کمیته اضطرار نشده است.

    رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بنا به دستور پلیس راهور ناجا برخورد و اعمال قانون با خودروهای دود زا در اولویت پلیس است و همکارانمان در صورت مشاهده هر گونه خودروی دود زا نسبت به متوقف کردن خودرو اقدام و پس از فک و تحویل پلاک اعزام به تعمیرگاه به راننده برابر قانون 300 هزار ریال جریمه می‌کنند و مالکان خودروهای دود زا پس از دریافت پلاک اعزام به تعمیرگاه 10 روز فرصت دارند نسبت به رفع نقض اقدام کنند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط