فونیکسریمکسبهتام

رئیس روابط عمومی آتش نشانی اهواز:

حریق انبار ظروف یکبار مصرف به تعمیرگاه خودرو کشیده شد

عصر خودرو- رئیس روابط عمومی آتش نشانی اهواز گفت: حریق انبار ظروف یکبار مصرف در اهواز به تعمیرگاه خودروی پشت این انبار کشیده شد.

حریق انبار ظروف یکبار مصرف به تعمیرگاه خودرو کشیده شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مقصود حق‌شناس اظهار کرد: ساعت سه و 45 دقیقه بامداد روز پنجشنبه طی تماس که با سامانه 125 گرفته شد از حریق صورت گرفته در انبار ظروف یکبار مصرف مطلع شدیم.

    وی افزود: نیروهای آتش نشانی سریعا در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از پنج خودرو آتش نشانی از نزدیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه واقع در منطقه ترمینال قدیم آبادان اعزام شدند که پس از سه دقیقه در محل حاضر بودند.

    رئیس روابط عمومی آتش نشانی اهواز تصریح کرد: در این حریق به دلیل وجود مواد سریع الاشتعال بخش زیادی از موجودی انبار طعمه آتش شد. همچنین آتش به ساختمان پشت انبار که تعمیرگاه خودرو بود، سرایت کرد و موجب سوختن جزئی خودروی پراید پارک شده در محل شد.

    حق‌شناس بیان کرد: آتش نشانان از دو جبهه وارد عمل شده و با کنترل شرایط از سرایت و گسترش آتش جلوگیری کردند.

    وی عنوان کرد: خوشبختانه این حریق مصدوم یا تلفات جانی دربر نداشته و خسارات فقط متوجه اجناس درون انبار شد.

    نشتی گاز ال. پی. جی خودرو پراید را به آتش کشید

    رئیس روابط عمومی آتش نشانی اهواز در ارتباط با حادثه دیگر گفت: ساعت 12 و 56 دقیقه روز گذشته طی اعلام گزارش حریق خودروی پراید به سامانه 125 نزدیک‌ترین ایستگاه آتش نشانی مأمور رسیدگی به این حادثه در کوی مدرس شد.

    حق‌شناس ادامه داد: آتش نشانان که ظرف مدت دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند، موفق به اطفای حریق خودروی پراید شدند.

    وی یادآور شد: علت این آتش سوزی از طرف کار‌شناسان امر نشتی گاز از کپسول L. P. G اعلام شد. در این حادثه راننده خودرو صدمه دیده توسط آتش نشانان جهت مداوا به اورژانس 115 منتقل شد.

    رئیس روابط عمومی آتش نشانی اهواز تاکید کرد: وجود کپسول اطفای حریق در خودرو می‌تواند تا رسیدن عوامل آتش نشانی نقش بسزائی در کنترل و جلوگیری از سرایت آتش داشته باشد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو