فونیکسریمکسبهتام

ایرتویا شرایط جدید خرید خودروهای تویوتا و لکسس را اعلام کرد

شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد

عصر خودرو- ایرتویا، شرایط جدید خرید نقدی و اعتباری انواع خودروهای تویوتا و لکسس را اعلام کرد.

شرایط خرید تویوتا و لکسس آسان شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در بخشنامه جدید شرکت ایرتویا، شرایط فروش بسیار جذاب و متفاوتی ارائه شده است که امکان بهره­مندی طیف بیشتری از هم‌وطنان را از محصولات بزرگ‌ترین خودروساز دنیا امکان‌پذیر خواهد کرد.

    اولین موردی که در این بخشنامه به چشم می‌خورد، شرایط جذاب‌تر فروش اقساطی خودروهای تویوتا است که در آن، اغلب خودروهای تویوتا با اقساط کوتاه‌مدت (از 6 تا 9 ماه) بدون بهره و اقساط بلندمدت (تا 24 ماهه) با نرخ سود 18 درصد عرضه‌شده‌اند که مبلغ این وام‌ها بسته به نوع خودرو از 42 تا 70 میلیون تومان متغیر است. برای علاقه‌مندان به خرید نقدی محصولات نیز مشوق‌های متنوعی از جمله تخفیفت نقدی و بیمه بدنه رایگان در نظر گرفته شده است.

    علاوه بر آن، در این بخشنامه برای اولین بار Rav4 2016 به‌صورت قیمت قطعی و تحویل کوتاه‌مدت ارائه شده است.

    تویوتا Rav4 که از محبوب­ترین کراس­اوورهای شهری دنیا است، در مدل 2016 خود تغییراتی را در طراحی ظاهری خود می‌بیند که از جمله این تغییرات می‌توان به جذاب‌تر شدن چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب، جلوپنجره و ... اشاره کرد.

    همچنین در این بخشنامه، شرایط فروش برند لوکس تویوتا، یعنی لکسس، نیز به چشم می‌خورد که در آن خودروهای ES250 مدل 2016 و CT200h هیبرید مدل 2016 به‌صورت قیمت قطعی و تحویل فوری و هم‌چنین لکسس NX200t مدل 2016 و NX300h هیبرید مدل 2016 نیز به‌صورت مشارکتی و تحویل بلندمدت به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند.

    در بخشنامه جدید ایرتویا با توجه به خیزش اخیر نرخ ارز، قیمت‌های این شرکت نیز ‌مانند سایر شرکت‌های دیگر در امان نمانده­اند و در بخشنامه جدید، شاهد افزایش قیمت نسبی محصولات هستیم.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده بخشنامه فروش به وبسایت www.irtoya.com مراجعه فرمایید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو