فونیکسریمکسبهتام

نعمت زاده وعده داد؛

تولید سالانه ۳میلیون دستگاه خودرو تا ۱۰سال آینده

عصر خودرو- وزیر صنعت،معدن وتجارت در دیدار با وزیر اقتصاد و توسعه فناوری اسلوونی و هیئت اقتصادی همراه، از آمادگی ایران برای گسترش همکاریها در زمینه سرمایه گذاری مشترک و بلند مدت با این کشور خبر داد.

تولید سالانه ۳میلیون دستگاه خودرو تا ۱۰سال آینده
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، محمدرضا نعمت‌زاده در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های کشور در بخش‌های مختلف صنعت،‌ معدنی و تجاری به صنعت خودروسازی پرداخت و گفت: در تلاش هستیم تا طی 10 سال آینده تولیدات خود را به 3 میلیون دستگاه در سال برسانیم.

    وی همچنین به دیگر پتانسیل‌های کشور اعم از الکترونیک،‌ داروسازی،‌ لوازم خانگی،‌ راه‌اندازی پارک های علم و فناوری، توریسم و خدمات گردشگری،‌ کشاوررزی،‌ صنعت غذا اشاره کرد و از امکان برقراری روابط اقتصادی و صنعتی و تجاری دو طرفه دراین زمینه ها یاد کرد.

    وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت تاکید کرد: ما پس از لغو تحریمها وارد دوره جدیدی می شویم و پس از ایجاد سفارتخانه در ایران روابط کشور توسعه می یابد.

    نعمت‌زاده با بیان اینکه ما به دنبال سرمایه‌گذاری مشترک و بلندمدت با شرکتهای کوچک و متوسط اروپایی هستیم و از همکاری با شما استقبال می کنیم.

    همچنین در این دیدار ازدراوکو پوچی والشک، وزیر اقتصاد و توسعه فناوری اسلوونی ضمن ابراز خرسندی از برقراری این دیدار گفت: این ملاقات  علاوه بر اینکه برای ارتقای روابط تاریخی ما بسیار ارزشمند است  در دراستای توسعه روابط اقتصادی دو کشور نیز بسیار حائز اهمیت است.

    وی با ابراز خوشحالی از اینکه با هیئت بزرگی از این کشور در ایران به سر می برد تصریح کرد: ما با 45 نمانده از شرکتهای اسلوونی در اینجا حضور داریم که تلاش می کنیم به تعمیق و گسترده تر شدن روابط هرچه بیشتر در بخش های صنعتی،‌معدنی و تجاری دو کشور منجر شود.

    به گفته ازدراوکو پوچی والشک؛‌ اسلوونی کشوری صادرکننده محور است و میدواریم سطح روابط تجاری دو کشور ارتقاء پیدا کند.

    وی انرژی،‌ مخابرات،‌مهندسی ،‌خودروسازی،‌حمل ونقل ،‌گردشگری را از زمینه های همکاری ایران و اسلوانی برشمرد.

    وزیر اقتصاد و توسعه فناوری اسلوونی اظهار کرد: امیدواریم شرایط همکاری دو جانبه مخصوصاً بین بانکهای دو کشور فراهم شود این در حالیست که با راه اندازی شعب شرکتهای اسلوانی در ایران مطمئناً روابط فی مابین بهبود خواهد یافت.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو