فونیکسریمکسبهتام

جاده ها لغزنده است

برف و باران خراسان رضوی را فرا گرفت

عصر خودرو- با ورود سامانه بارشی به استان خراسان رضوی از روز گذشته بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف ضمن کاهش دما بسیاری از مناطق را سفید پوش کرد و آسمان پایتخت معنوی جهان اسلام را جلاء بخشید.

برف و باران خراسان رضوی را فرا گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، بارش باران از شامگاه شنبه در نقاط مختلف استان خراسان رضوی بسیاری از مسیل ها و معابر شهری را دچار آبگرفتگی کرد.

    همچنین بارش برف در نقاط سردسیر به ویژه درمحور های قوچان و درگز علاوه بر کندی تردد خودرو ها ماموران پلیس راه را بر آن داشت تا فقط به رانندگانی که مجهز به زنجیر چرخ هستند اجازه تردد بدهند.

    جاده ها لغزنده است

    در همین راستا مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تصاویر دوربین های نظارت تصویری مرکز و گزارشات دریافتی حاکی از بارش برف در گردنه تیوان و بارش باران در محورهای مشهد- قوچان، مشهد- نیشابور، مشهد- تربت حیدریه، فریمان، جوین، سرولایت، کاشمر، زاوه، درگز، سبزوار، جغتای، گردنه گوجگی و امامقلی است.

    علیرضا خجسته در گفت و گو با مهر بیان کرد: در حال حاضر محور قوچان و امامقلی- درگز بارش برف ادامه داشته و تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیراست.

    وی با بیان اینکه راهداران در مسیر ها و جاده های این محور مستقر هستند بیان کرد تا این لحظه هیچ خودرو و یا مسافر بازمانده در راه در این محور ها گزارش نشده است.

    بارش ها ادامه دارد

    رئیس اداره پیش بینی سازمان هواشناسی خراسان رضوی نیز در این رابطه گفت: نفوذ و گسترش سامانه ناپایدار جوی بر روی استان خراسان رضوی  از عصر روز گذشته با بارش های رگباری همراه با رعدو برق از نیمه غربی استان آغاز و طی امشب و فردا با گسترش اکثر نقاط استان را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

    یحیی قائنی پور بیان کرد: با توجه به رگباری بودن بارش ها احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان آب طی فعالیت این سیستم به ویژه در نیمه غربی و نوار شمالی استان وجود دارد و طی امروز وزش باد در سطح استان و در پاره ای نقاط به ویژه در نوار شرقی و نیمه جنوبی نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود.

    وی اظهار کرد: از امروز ساکنان خراسان رضوی شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان خواهند بود که این روند تا صبح روز سه شنبه تداوم دارد.

    وی ادامه داد: بیشترین حجم بارش ها برای شهرستان های درگز، قوچان، چناران، کلات، کاشمر، نیشابور، سبزوار، جوین، جغتای، نواحی شمالی شهرستان مشهد، فریمان و تربت حیدریه پیش بینی می شود.

    قائنی پور بیان کرد: سامانه فوق روز دوشنبه به تدریج از نواحی شرقی استان خارج خواهد شد واز روز سه شنبه  جوی پایدار و آسمان غالبا صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دمای روزانه پیش بینی می شود.

    وی بیان کرد: در طی 24ساعت گذشته کوهسرخ با حداقل دمای یک درجه سلسیوس سردترین و سرخس با حداکثر دمای24 درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی گزارش شدند.

    وی گفت:طی 24 ساعت گذشته بیشترین مقدار بارندگی از ایستگاه هواشناسی کاشمر و به میزان  8/15  میلیمتر  و بیشترین وزش باد از شهرستان بجستان با سرعت 94کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو