فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد همدان:

زنجیر چرخ لاستیکی در مرکز رشد دانشگاه آزاد همدان رونمایی شد

عصر خودرو- رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد واحد همدان از رونمایی زنجیر چرخ لاستیکی در این مرکز خبر داد و گفت: قیمت تمام‌شده محصول یک‌سوم موارد مشابه آن است.

زنجیر چرخ لاستیکی در مرکز رشد دانشگاه آزاد همدان رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، محمدمهدی شیرمحمدی صبح یکشنبه در مراسم رونمایی از زنجیر چرخ لاستیکی، گفت: این محصول در آینده با بازار گسترده‌ای روبرو خواهد شد و بدون آسیب رساندن به چرخ خودروها می‌تواند در کنار همه خودروها قرار گیرد.

    شیرمحمدی با اشاره به هسته پژوهشی که در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان شکل‌گرفته است، گفت: تیمی پرتلاش و با آزمون‌های سخت و متفاوت به سرپرستی پس از شش ماه فعالیت مداوم چند نمونه اولیه از این زنجیر چرخ را تولید و آزمایش کرد.

    وی بابیان اینکه در حال حاضر امکان تولید کارگاهی این محصول وجود دارد، ابراز امیدواری کرد: در یک برنامه‌ریزی دقیق این محصول به‌صورت صنعتی و نیمه‌صنعتی با سرمایه‌گذاری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی سهم مناسبی از بازارهای ملی و بین‌المللی را در اختیار بگیرد.

    رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان ابراز داشت قیمت تمام‌شده محصول یک‌سوم موارد مشابه آن است و با رویکردی هدفمند به‌سرعت می‌تواند بازار خود را در اختیار بگیرد.

    شیرمحمدی بابیان اینکه در سال جاری نیز محصولاتی نظیر ماد پاک به‌عنوان پاک‌کننده گیاهی قیر و مشتقات آن و یخ رو به‌عنوان کفش کوهنوردی روی یخ ساخته شد، گفت: یکی از شاخه‌های اصلی مرکز رشد دانشگاه آزاد همدان در حوزه خودرو است و تاکنون خودروی کارتینگ ماشین‌های مسابقه‌ای شهربازی و خودروی نظامی بدون سرنشین کنترل از راه دور و از سوی واحد اسدآباد خودروی زائر بر برقی نیز در مجموعه دانشگاه آزاد واحد همدان نمونه‌سازی شده است.

    رئیس مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد همدان بابیان اینکه باید به واحدهای فناور دانشگاه‌ها اعتماد بیشتری داشت و فضای ورود به بازار را برای آن‌ها مهیا کرد، گفت: نگاه دانشگاهیان با افراد تاجر درون بازار متفاوت است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو