فونیکسریمکسبهتام

پتانسیل قابل توجه «سرو صنعت سپاهان» در تولید قطعات فلزی و کامپوزیتی انواع خودرو

تولید قطعات فلزی و کامپوزیتی با چاشنی تکنولوژی

عصر خودرو-شرکت سرو صنعت سپاهان به عنوان نخستین تولیدکننده همزمان قطعات پلیمری، کامپوزیتی و فلزی بدنه خودرو فعالیتش را از سال ۱۳۸۲ با تولید قطعات پلیمری آغاز کرد.

تولید قطعات فلزی و کامپوزیتی با چاشنی تکنولوژی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶:۰۰
  • تولید قطعات فلزی و کامپوزیتی با چاشنی تکنولوژی
  • تولید قطعات فلزی و کامپوزیتی با چاشنی تکنولوژی
  • تولید قطعات فلزی و کامپوزیتی با چاشنی تکنولوژی
  • تولید قطعات فلزی و کامپوزیتی با چاشنی تکنولوژی
  • تولید قطعات فلزی و کامپوزیتی با چاشنی تکنولوژی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت سرو صنعت سپاهان به عنوان نخستین تولیدکننده همزمان قطعات پلیمری، کامپوزیتی و فلزی بدنه خودرو فعالیتش را از سال 1382 با تولید قطعات پلیمری آغاز کرد و با اهداف بزرگ، در راستای گسترش فعالیت ها و تحقق برنامه های مدون ضمن توسعه خطوط تولید قطعات پلیمری در سایت های تولیدی اصفهان و تهران اقدام به راه اندازی خطوط مجهز، پیشرفته و به روز تولید قطعات فلزی و کامپوزیتی نیز کرده و قطعات فلزی بدنه انواع خودرو و قطعات کامپوزیتی را با بهره گیری از مجهزترین تجهیزات به تولید می رساند.

تولید و تامین قطعات فلزی
خط تولید قطعات فلزی مجموعه بزرگ سرو صنعت سپاهان با حضور وزیر وقت صنعت،معدن و تجارت با هدف تولید انواع قطعات فلزی بدنه خودروهای داخلی و خارجی آغاز به کار کرد. این خط تولید با بهره گیری از دستگاه های پرس هیدرولیک و مکانیک با ظرفیت 160 تا 1250 تن توانایی تولید  و تامین تنوع گسترده از قطعات فلزی بدنه انواع خودرو نظیر گلگیر، در موتور، رکاب، در جانبی و سرشاسی بیش از 7 خودرو تولید داخل نظیر پژو 405، پارس، 206 ، انواع مدل های خانواده پراید، انواع مدل های سمند و تندر90 را دارد.
سرو صنعت سپاهان به عنوان یکی از معتبرترین عرضه کنندگان قطعات فلزی بدنه به بازار و در راستای توجه ویژه به کیفیت و رضایت مشتریان، تمامی قطعات فلزی را با یک لایه پرایمر (آستر) جهت جلوگیری از هر گونه آسیب به بازار عرضه می کند.

تولید قطعات کامپوزیتی (SMC)
قطعات کامپوزیتی بخش مهمی از آینده صنعت خودرو و جایگزینی با متریال دیگر به شمار می روند. شرکت سرو صنعت سپاهان با درک اهمیت این متریال، تولید قطعات کامپوزیتی را به یکی از 3 حوزه اصلی فعالیتش افزوده و با توج هبه مزیت های این مواد، اقدام به تولید انواع سینی فن برای مجموعه خودروهای تولید داخل می کند. ورق های SMC ترکیبی تقویت شده به روش گرماسخت هستند که با الیاف شیشه تقویت شده اند و در قطعاتی که نیازمند استحکام مکانیکی بالایی هستند به کار می‌روند. واحد تولیدی قطعات کامپوزیتی در مجموعه بزرگ و پویای سرو صنعت سپاهان با تولید شیت های SMS مورد استفاده خود و با بهره گیری از دستگاه های پرس 630 تا 1000 تن، انواع سینی فن بیش از 7 مدل خودرو موجود در بازار را به تولید می رساند و این محصولات را به خطوط تولید خودروسازان و بازار افترمارکت عرضه می کند. از جمله خودروهایی که سینی فن آن ها در خط تولید قطعات کامپوزیتی سرو صنعت سپاهان به تولید می رسد می توان به پژو 405، پارس، 206 ، سمند، دنا، دنا پلاس و وانت آریسان اشاره کرد. سرو صنعت سپاهان با روحیه گسترش فعالیت ها که پیشتر در زمینه تولید قطعات پلیمری در این مجموعه مشاهده شده بود و افزایش زیربنای تولید در سایت شهرک صنعتی پرند به 40هزار متر مربع نیز گواهی بر آن است که در نظر دارد تا در آینده نزدیک نسبت به ایجاد تنوع بیشتر در زمینه تولید قطعات کامپوزیتی  اقدام کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط