فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا:

با ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بود

عصر خودرو: مدیر عامل گروه سایپا با مهم دانستن بعد کیفی محصولات گفت: نباید کیفیت را قربانی افزایش تولید کرد چراکه کیفیت به عنوان رکن اصلی تولید باید همواره مد نظر قرار گیرد.

با ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴:۰۰
  • با ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بود
  • با ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بود
  • با ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بود
  • با ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بود

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز ، جلسه بررسی روند تولید کیفی  با حضوردکتر مهدی جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا، اکبر شمسی لاهیجانی قائم مقام فنی مدیرعامل، ناصر آخوندی قائم مقام مدیرعامل در امور سرمایه گذاری شرکت های گروه و جمعی از  معاونان و مدیران ارشد سایپابرگزار شد.
جمالی در این جلسه توجه به تولید کیفی را از اولویت های گروه سایپا دانست و گفت: باید با برنامه ریزی و تلاش مضاعف تولیدات خود را با کیفیت مناسب به دست مشتری برسانیم و در این مسیر  وظیفه سازمانی و ملی است که برند سایپا را به عنوان نماد کیفیت در داخل و خارج از کشور معرفی کنیم.

مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا خاطر نشان کرد: جهت رسیدن به ایده آل های کیفی نیاز است یک  نظام جامع برنامه ریزی تفکری برای هر محصول داشته باشیم  و تمامی کانال های نظارتی کیفیت به صورت سیستمی، روند تولید محصول را کنترل کنند تا محصول نهایی با کیفیت به دست مشتری برسد و رضایت مشتری جلب شود، چرا که اگر مشتری از ما راضی نباشد تمامی تلاش های ما بیهوده خواهد بود.
وی یادآور شد: نباید کیفیت را قربانی افزیش تولید کنیم چرا که کیفیت رکن اصلی تولید است و در این راستا لازم است با تمرکز بر بخش های مختلف، مشکلات را شناسایی کرده و با یک برنامه منسجم، مشکلات را اصلاح و سطوح مختلف تولید را در مسیر کیفیت قرار داد.

جمالی افزود: علاوه بر تولید کیفی  باید رفتار سازمانی و ارتباط با مشتری را نیز کیفی تر کنیم زیرا کیفیت درهر سازمان از کارکنان آن شروع می شود و اگر بتوانیم رفتار فرهنگی سازمان را ارتقاء دهیم مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بود و برای رسیدن به این مهم  نیاز است ابتدا کیفی فکر کنیم و بر این اساس قطعاً با این ذهنیت ما به دستاورد های خوبی در عرصه کیفیت خواهیم رسید.
با ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بودبا ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بودبا ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بودبا ارتقای فرهنگ سازمانی مطمئناً شاهد رشد کیفی محصولات گروه خواهیم بود

وی اظهار کرد: بخشی از نارضایتی مشتریان به دلیل برخورد نامناسب برخی از نمایندگی های خدمات فروش و پس از فروش است و نیاز است با کنترل و آموزش مناسب در رضایت و  تکریم مشتری گام های جدی برداریم.
مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا گفت: تصویر ذهنی مشتریان را باید با تولید محصولات با کیفیت تغییر داد نه انجام تبلیغات و البته گروه سایپا از لحاظ نیروی انسانی، دانش فنی و تجهیزات بی نظیر است و لازم است با بررسی علل و مشکلات روند تولید، گام به گام به شرایط مطلوب برسیم.

جمالی تاکید کرد: رسیدن به کیفیت مطلوب از اجزء محصول شروع می شود  لذا نیاز داریم در ابتدا در برخی قطعات به درجه ای از کیفیت برسیم تا مشتریان از برند سایپا در آن قطعه اطمینان خاطر داشته باشند و در زمان تعریف شده و مشخص، محصول نهایی سایپا از نظر کیفیت در نگاه مشتری بهترین باشد.
در ادامه جلسه، فرزاد غزائی معاون کیفیت گروه خودرو سازی سایپا، گزارشی از برنامه ها و فرایند بخش های مختلف کیفیت را ارائه داد و افزود: تمامی همکاران حوزه کیفیت با توجه به سابقه و دانش فنی بالا، آمادگی دارند در راستای تصمیمات مدیران ارشد در مسیر تحول و تغییرات کیفی تلاش مضاعف کنند.

وی با اشاره به رویکرد های کیفی تعریف شده در خصوص افزایش روند کیفیت محصولات گفت: مواردی همچون

1- یکپارچه سازی نظام تأیید کیفیت در گروه سایپا 2-  رعایت الزامات و شاخص های کیفیت در طراحی محصول و فرآیند 3- الزام به تأمین و مصرف  قطعات از تأمین کنندگان اصلی(سازه گستر و مگاموتور) در خدمات پس از فروش 4- ایجاد تعهد در تولید با کیفیت از طریق پیگیری و اولویت قرار دادن امور کیفیت توسط مدیران ارشد در تمامی شرکت های گروه به صورت سیستم یکپارچه و 5- رعایت الزامات کیفی در حوزه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در افزایش کیفیت محصولات و بهبود تصویر ذهنی مشتریان تاثیر گذار می باشد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط