فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل پارس خودرو در اولین نشست شورای معاونین و مدیران این شرکت در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد:

توسعه پلتفرم و بهبود سبد محصولات در اولویت برنامه های پارس خودرو قرار دارد

عصر خودرو- نخستین نشست شورای معاونین و مدیران شرکت پارس خودرو در سال ۱۴۰۳ با ریاست عبدالله سلطانی، مدیرعامل جدید این شرکت برگزار شد.

توسعه پلتفرم و بهبود سبد محصولات در اولویت برنامه های پارس خودرو قرار دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپانیوز، در این جلسه که در راستای تحلیل و شناخت بیشتر از شرایط و پتانسیل های پارس خودرو برگزار شد، مدیرعامل پارس خودرو ضمن تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، گفت: باید در راستای تحقق شعار سال خطوط تولیدی این شرکت را به ظرفیت واقعی رساند و افزایش تولید به همراه بهبود مستمر کیفی محصولات در دستور کار قرار گیرد.

    سلطانی افزود: پارس خودرو با توجه به پتانسیل های بالایی که در حوزه منابع انسانی و زیرساخت های تولیدی دارد، باید پلتفرم اختصاصی خود را داشته باشد و بتواند هر دو سال یک پلتفرم را توسعه دهد.

    او ادامه داد: اولین گام در برنامه های امسال سودآوری شرکت است و بعد از آن توسعه و بهبود سبد محصولات در اولویت خواهد بود. در این مسیر سعی خواهد شد در عین هماهنگی با گروه خودروسازی سایپا، استقلال پارس خودرو حفظ شود.

    مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به رویکرد و نگاه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرکت های تابعه تاکید کرد: اعتقاد مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر این اساس است که شرکت های گروه باید در عین حفظ استقلال از پتانسیل های خود به بهترین نحو ممکن بهره ببرند و در مسیر پیشرفت قرار گیرند. این موضوع به معنای تسهیل ارتباطات برون سازمانی و تسهیل فرآیندهای در حوزه توسعه محصول، تامین و مهندسی است.

    او تصریح کرد: مهمترین سرمایه هر سازمانی، منابع انسانی آن است و عیار واقعی برای اثبات توانایی های هر سازمانی، منابع انسانی خلاق، آموزش دیده و با تجربه است و ان شاالله در این حوزه اتفاق های خوبی انجام خواهد شد.

    سلطانی گفت: ظرفیت هایی که در پارس خودرو از دیرباز مانده است نباید از بین برود، بلکه باید آنها را به چرخه فعالیت و بهره وری رساند، ضمن این که همه باید تلاش کنند پروژه هایی که نیمی از آنها انجام شده، هر چه سریع تر به پایان برسند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        آخرین بروزرسانی ۲ روز پیش
        آرشیو