فونیکسریمکسبهتام

هیوندای مدیر اجرایی سابق لامبورگینی را استخدام کرد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی هیوندای یکی از مدیران اجرایی سابق لامبورگینی را برای هدایت برند لوکس "جنسیس" منصوب کرد.

هیوندای مدیر اجرایی سابق لامبورگینی را استخدام کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از موتوراوتاریتی، شرکت خودروسازی هیوندای که به تازگی برند لوکس جنسیس را معرفی کرده است، مانفرد فیتزجرالد از مدیران اجرایی سابق لامبورگینی را برای هدایت این برند منصوب کرد.
    فیتزجرالد در سمت قبلی خود به عنوان مدیر برند لامبورگینی به تبدیل وجهه این برند از یک صنعت محلی به یک برند لوکس و پیشرفته کمک کرد. فیتزجرالد در شرکت جنسیس به عنوان نایب رئیس ارشد کار خود را شروع خواهد کرد.
    مدیر 52 ساله مسئول ثبت و اجرای تمام استراتژی های برند لوکس جدید هیوندای از مقر اصلی این شرکت در سئول کره جنوبی خواهد بود. تمرکز اصلی وی استراتژی برند، بازاریابی و دیگر فعالیت های تجاری برند جنسیس است.
    با توجه به اینکه هیوندای وعده داده که تا سال 2020 شش مدل جدید با برند جنسیس روانه بازار خواهد کرد، فیتزجرالد سالهای پرمشغله ای را در پیش خواهد داشت. اولین مدل برند جنسیس جی 90 است که جایگزین هیوندای ایکوس شده است. هیوندای همچنین قصد دارد هیوندای جنسیس فعلی را نیز به روز رسانی کرده و با نام جی 80 تحت برند جنسیس روانه بازار کند. دیگر مدلها شامل جایگزین هایی برای جنسیس کوپه به همراه یک سدان کوچک، یک کراس اور و یک کراس اور سایز متوسط هستند.
    فیتزجرالد کار خود را از فردا در شرکت جنسیس شروع خواهد کرد. وی تنها مدیر سابق لامبورگینی نیست که در شرکت جنسیس مشغول به کار می شود. پیشتر لوک دونکرولک رئیس سابق بخش طراحی لامبورگینی به عنوان رئیس بخش طراحی برند لوکس هیوندای شروع به کار کرد. برخی از طرح های خلق شده توسط دونکرولک شامل لامبورگینی گالاردو و مورسیلاگو هستند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو