فونیکسریمکسبهتام

پرداخت عوارض برای خودروی مدل ۸۹ از سال ۷۳ + عکس

عصر خودرو- سامانه پرداخت عوارض خودرو گویا چندان دقیق هم عمل نمی‌کند و در بعضی موارد اطلاعات خودروها را با یکدیگر اشتباه می‌گیرد به طوریکه اکنون این سامانه برای خودروی مدل ۸۹ پرداخت عوارض از سال ۷۳ را نشان می‌دهد.

پرداخت عوارض برای خودروی مدل ۸۹ از سال ۷۳ + عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  فارس، سامانه‌ای در سایت شهرداری تهرانwww.tehran.ir  برای پرداخت عوارض خودرو وجود دارد تا در راستای دولت الکترونیک از بار مراجعات مردم به دفاتر الکترونیک خدمات شهری و سفرهای شهری بکاهد.

    به این منظور می‌توان با وارد کردن مشخصات روی کارت خودرو، آدرس و تلفن همراه کد فعالسازی را دریافت کرد و ضمن مشاهده سوابق پرداخت عوارض خودرو، نسبت به پرداخت عوارض سالانه اقدام کرد.

    اما در مراجعه یکی از شهروندان مشخص شد که این سامانه با وجود داشتن اطلاعات دقیق هر خودرو و تصویر کارت خودرو و مشخصات مالک، چندان دقیق عمل نمی‌کند چرا که در یک نمونه برای خودرویی که تولید سال 1389 است، سابقه پرداخت عوارض از سال 1373 را درج کرده است.

    سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آیا مبلغی که از هر شهروند در این سامانه درخواست می‌شود مبلغ درستی است و یا دارای اشکال است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط