فونیکسریمکسبهتام

فروش جایگاه های سوخت با شرایط جدید

عصر خودرو- مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی از تسهیل شرایط واگذاری جایگاه های سوخت در سراسر کشور خبر داد.

فروش جایگاه های سوخت با شرایط جدید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صبحانه، سیدجعفر سبحانی اظهار داشت: در شرایط جدید، واگذاری بلوکی حذف شده و قرار است به صورت تکی هم فروخته شود.

    وی افزود: جایگاه سوخت 15 استان به ارزش 300 میلیارد تومانی در روز یکشنبه (13 دی) به مزایده گذاشته می شود.

    سبحانی با بیان اینکه در مجموع بیش از 200 جایگاه سوخت با ارزش 1500 هزار میلیارد تومان برای فروش در فهرست واگذاری قرار دارد، افزود: پیش این قرار بود همه پول فروش یکجا دریافت شود اما در شرایط جدید، 40 درصد نقد و بقیه در اقساط 2 ساله دریافت می شود.

    مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: برخی خریداران دوست دارند مزایده به صورت نقد و اقساط باشد که در شرایط جدید توجه شده است و خریداران هم می توانند به صورت مستقل و تکی هر جایگاه را پیشنهاد قیمت دهند و در مزایده شرکت کنند.

    سبحانی در باره توجیه اقتصادی این جایگاه ها نیز گفت: این موضوع درباره همه واگذاری ها مطرح است و باید خریداران دقت کنند و همه  شرکت ها تا پایان سال اینده باید واگذار شود.

    وی گفت: امیدواریم این شرایط جدید به توانمندسازی بخش خصوصی کمک کند و البته توجیه اقتصادی درباره همه شرکت های واگذاری صدق می کند و باید پیشنهادها بررسی شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط