فونیکسریمکسبهتام

رژیم قدرت آلمانی برای دلبر ایتالیایی

عصر خودرو: ۲۳۷ اسب‌بخار اگرچه قدرت آنچنان بالایی به حساب نمی آید، اما ۴C آنقدر هوشمندانه مهندسی شده که از همین قدرت به نسبت کم، بهترین توان عملکردی ممکن را بگیرد؛ صفر تا صد ۴.۵ ثانیه این فامیل دور فراری های مارنلو نیز گواهی است بر همین ادعا.

رژیم قدرت آلمانی برای دلبر ایتالیایی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، Pogea Racing که علاقه خاصی به ساخته های آلفا و همچنین، آبارث 500 دارد، در تیونی تازه، این توان را تا 310 اسب‌بخار ارتقاء داده. در کنار این رژیم قدرت چشمگیر که رسیدن گشتاور بیشینه به مرز 455 نیوتن‌متر را به همراه داشته، تغییراتی نیز در گیربکس دو کلاچ آلفارومئو اعمال شده که تعویض دنده ها را تا 55 درصد سریع تر می کند. سرجمع این تغییرات، 4C وحشی‌تر شده ای است که 0 تا 100 را در 3.8 ثانیه تخته می کند و می تواند تا 305 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.
البته این پایان کار Pogea Racing با 4C نبوده و این تیونر آلمانی، طراحی بدنه را نیز با رُخی تهاجمی تر، بالچه عقبی نسبتا حجیم در انتهای درب موتور و تجدیدنظر در طراحی قسمت عقب با یک قاب فیبرکربنی برای چراغ های عقب، بادخور پشت گلگیر ها و دیفیوزر اسپرتی تر زیر سپر عقب، مورد بازنگری قرار داده؛ تغییراتی که در سرعت های بالای 160 کیلومتر در ساعت، برای حفظ چسبندگی و پایداری خودرو بر روی مسیر، تا 35 کیلوگرم نیروی عمودی بیشتر بر روی خودرو وارد می کند. در این میان چرخ های آلیاژی ریخته‌گری شده XCUT با قطر 18 اینچ در محور جلو و 19 اینچی در محور را نیز نباید فراموش کرد جلوه دیدنی تری به این 4C وحشی‌تر شده Pogea Racing داده اند.
Pogea Racing تنها 10 دستگاه از 4C.002 Centurion خواهد ساخت و برای هر یک از این 1 دستگاه نیز قیمت پایه 79.950 یورویی در نظر گرفته.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو