فونیکسریمکسبهتام

تمرکز «میتسوبیشی» بر تولید خودروهای پاک

عصر خودرو- میتسوبیشی موتور اعلام کرد توسعه شاسی‌بلند پاجرو را به‌دلیل کندی رشد فروش و افزایش هزینه‌ها متوقف و در عوض، بر تولید خودروهای سازگار با محیط زیست تمرکز می‌کند.

تمرکز «میتسوبیشی» بر تولید خودروهای پاک
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  دنیای اقتصاد، نسل چهارم پاجرو در سال 2006 متولد شد و در سال مالی 2014، 54 هزار دستگاه از آن برای فروش در ژاپن و خارج از این کشور تولید شد که بسیار کمتر از تولید سالانه 160 هزار دستگاه در روزهای اوج این خودرو در دهه 1990 بود. از سوی دیگر، هزینه ارتقای بهره‌وری سوخت این خودرو نیز افزایش یافته است. بنابراین شرکت میتسوبیشی اعلام کرده توسعه نسل بعدی پاجرو را متوقف و تلاش‌های توسعه‌ای خود را معطوف شاسی‌بلندهای کوچک‌تر و خودروهای هیبریدی-برقی می‌کند. میستوبیشی همچنین قصد دارد براساس برنامه‌ای میان‌مدت تعداد مدل‌های خود را کاهش دهد. درنتیجه، تولید خودروی کامپکت لنسر اوولوشن تا ماه مارس متوقف می‌شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط