فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۳۳۱»

بررسی کیفیت بنزین وارداتی در جلسات کمیسیون انرژی مجلس

گزارشات حاکی از تاییداستاندارد یورو ۴ بنزین های وارداتی

عصر خودرو- سخنگوی‌ کمیسیون ‌انرژی مجلس‌ شورای‌ اسلامی از بررسی موضوع کیفیت بنزین های وارداتی در جلسات آتی کمیسیون انرژی خبر داد و گفت: گزارشاتی به صورت شفاهی در کمیسیون انرژی ارائه شده که بیانگر این موضوع است که بنزین های وارداتی از تیرماه سال ۹۳ به بعد دارای استاندارد یورو چهار است.

بررسی کیفیت بنزین وارداتی در جلسات کمیسیون انرژی مجلس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت، حسین امیری خامکانی درباره وضعیت کیفیت بنزین های وارداتی به کشور گفت: با توجه به شنیده شدن اخباری مبنی بر اینکه بنزین های وارداتی به کشور دارای استاندارد یورو 4 نیست کمیسیون انرژی مجلس از مدت ها قبل پیگیری هایی در این خصوص  انجام داده است.
    نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلساتی که با حضور کارشناسان وزارت نفت، دستگاه های نظارتی و سازمان ملی استاندارد در کمیسیون انرژی مجلس برگزار شده، موضوع استاندارد بنزین های وارداتی بررسی شده است. 
    امیری خامکانی افزود: باید توجه داشت گزارشاتی بصورت شفاهی در کمیسیون انرژی  مجلس ارائه شده که بیانگر این موضوع است که بنزین های وارداتی از تیرماه سال 93 به بعد دارای استاندارد یورو 4 است.
    وی گفت: دستگاه های نظارتی اعلام کرده اند که حتی یک الی دو مورد از محموله های بنزین وارداتی که دارای استاندارد لازم نبودند، ارجاع داده شده است.
    سخنگوی‌ کمیسیون ‌انرژی مجلس‌ شورای‌ اسلامی یادآور شد: در جلسات آتی کمیسیون انرژی مجلس موضوع بررسی کیفیت بنزین های وارداتی با حضور مسئولان ذی ربط به صورت دقیق بررسی می شود.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودروامروز ۶۷۴
        • خودرو امروز ۶۷۳
        • خودرو امروز ۶۷۲
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار