فونیکسریمکسبهتام

تخصیص درآمد عوارضی ها به راه و شهرسازی موجب مرتفع شدن مشکلات بخش راه می شود

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تخصیص درآمد عوارضی ها به این اداره کل موجب مرتفع شدن سریع مشکلات در بخش راه خواهد شد.

تخصیص درآمد عوارضی ها به راه و شهرسازی موجب مرتفع شدن مشکلات بخش راه می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، جواد یوسفی افزود: تا به امروز هیچ درآمدی از عوارضی زنجان - قزوین به اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تخصیص نیافته است.
    وی اظهارکرد: بر اساس توافقنامه میان عوارضی ها و سرمایه گذاران حوزه احداث راه ها، درآمد عوارضی این مسیر ارتباطی به سرمایه گذار و مشارکت کننده در ساخت این آزاد راه ها برای طلب و جبران سرمایه گذاری تخصیص می یابد که به زودی مهلت آن نیز به پایان خواهد رسید.
    مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: فقط 15 درصد از درآمد مسیر ارتباطی زنجان - تبریز به این اداره کل تخصیص می یابد که این مبلغ ناچیز نیز جوابگوی یک بار خط کشی این مسیر نیست.
    یوسفی تاکید کرد: چنانچه درآمد عوارضی ها برای نگهداری راه ها به این اداره کل تخصیص یابد، بسیاری از مشکلات اعتباری در بخش نگهداری راه ها رفع می شود.
    وی اظهارکرد: ایمن سازی همه راه های ارتباطی نیازمند اعتبار است تا مشکلات و کاستی های این بخش مرتفع شود و جاده هایی با ایمنی بالا داشته باشیم.
    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، نزدیک پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی و فرعی دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است و 10 هزار و 400 کیلومتر نیز راه هم سنگ در این استان وجود دارد.
    پروژه های بزرگ در دست اجرای این استان در زمینه راه، باند دوم محور زنجان - دندی، سلطانه - خدابنده - همدان، سه راهی طارم - گیلوان - منجیل و زنجان - بیجار است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو