فونیکسریمکسبهتام

جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت خبر داد

فک پلاک خودروهای دودزا؛ نصب پلاک «اعزام به تعمیرگاه»

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به اقدامات پلیس برای برخورد جدی‌تر با خودروهای دودزا، از فک پلاک خودروهای دودزا و نصب پلاک‌های اعزام به تعمیرگاه خبر داد و گفت: در صورت عدم رفع مشکلات فنی، این خودروها توقیف و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

فک پلاک خودروهای دودزا؛ نصب پلاک «اعزام به تعمیرگاه»
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، سرهنگ حسن عابدی با اشاره به تمرکز پلیس راهور پایتخت بر برخورد با خودروهای آلاینده هوا و موتورسیکلت‌های دودزا اظهار داشت: با توجه به بالا رفتن شاخص‌های آلاینده هوای پایتخت، پلیس تهران بزرگ تمرکز ویژه‌ای را در برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی، اعمال کرده است.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این طرح، خودروهای سواری دودزایی که کارشناسان پلیس، آلاینده بودن آن‌ها را تایید کنند، علاوه بر اعمال قانون، فک پلاک شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت می‌کنند.

    وی ادامه داد: این خودروها تنها 10 روز فرصت دارند تا نسبت به رفع معاینات فنی اقدام کنند و در غیراینصورت، توقیف شده و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

    عابدی تاکید کرد: در حال حاضر آمارهای ما از برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا طی 9 ماه گذشته حاکی از دو برابر شدن این برخوردها به نسبت مدت مشابه سال قبل است.

    برخورد پلیس با موتورسیکلت‌های حادثه ساز و دودزا

    وی گفت: با توجه به آلایندگی موتورسیکلت‌های کاربراتی در سطح شهر تهران نیز، موتورسیکلت‌هایی که بیش از حد معمول آلایندگی داشته باشند، توقیف می‌شوند.

    جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه با اشاره به طرح پلیس برای توقیف موتورسیکلت‌های حادثه ساز گفت: تیم‌های پلیس در تمامی پایتخت و خصوصاً در مناطق مرکزی تهران بزرگ، استقرار یافته و با موتورسیکلت‌هایی که اقدام به تخلفات حادثه ساز می‌کنند برخورد خواهند کرد.

    عابدی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 22 دستگاه کفی در سطح شهر تهران مستقر شده‌اند و موتورسیکلت‌های متخلف را به پارکینگ‌ها انتقال می‌دهند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو