فونیکسریمکسبهتام

شرایط جذاب ایرتویا برای خرید محصولات لکسس

عصر خودرو- بدینوسیله به اطلاع کلیه طرفداران برند لکسس می رساند شرکت ایرتویا شرایط فروش جدید دو خودروی پر طرفدار ES۲۵۰ و CT۲۰۰h را اعلام کرد.

شرایط جذاب ایرتویا برای خرید محصولات لکسس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در بخشنامه فروش جدید، دو خودروی ES250 وCT200h  با تخفیفات نقدی، هدایای ویژه و وام بدون بهره به علاقه مندان عرضه می شود.
    در شرایط فروش جدید، خودروی لوکس و دوستدار محیط زیست CT200h با موتور هیبرید به قیمت 189 میلیون تومان به فروش می رسد که علاقه مندان در صورت خرید نقدی این خودرو  امکان بهره مندی از 4 میلیون تومان تخفیف نقدی را دارا می باشند و در صورت خرید اقساطی این خودرو مبلغ 40 میلیون تومان وام بدون بهره برای آنها در نظر گرفته شده است.
    همچنین امکان خرید مدل 2016 خودروی CT200h با قیمت 199 میلیون تومان نیز در شرایط فروش جدید فراهم شده است.
    در این بخشنامه خودروی لکسس ES250 مدل 2016 نیز با چهره جدید و امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر با قیمت 325 میلیون تومان به چشم می خورد که خریداران این سدان لوکس از کارت هدیه ویژه 10 میلیون تومانی جهت خرید از محصولات برند لوکس صوتی و تصویری B&O به عنوان هدیه ویژه ایرتویا برخوردار خواهند شد.
    برای اطلاعات بیشتر از شرایط فروش به سایت www.irtoya.com مراجعه نمایید.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط