فونیکسریمکسبهتام

مشارکت مدیاموتورز و خدمات سیار ام جی در رزمایش زمستانی پلیس راهور

عصر خودرو: در میانه هفته گذشته پلیس راهور با مشارکت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان امداد و نجات هلال احمر و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور رزمایش زمستانی در پیست اسکی آبعلی برگزار نمود.

مشارکت مدیاموتورز و خدمات سیار ام جی در رزمایش زمستانی پلیس راهور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»، مدیاموتورز نیز با حضور خودروی خدمات سیار ام جی در این رزمایش مشارکت داشت. هدف از این رزمایش اعلام آمادگی واحد خدمات سیار مدیاموتورز و اطمینان بخشی به همراهان همیشگی ام جی بود.

خدمات سیار مدیاموتورز با حضور فعال در محورهای مواصلاتی کشور همراه همیشگی مشتریان محترم خودروهای ام جی است. همچنین این شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان طرح بازدید رایگان زمستانی را از تاریخ 28 آذر تا 3 دی ماه در سراسر ایران و علاوه بر تاریخ فوق از 5 تا 10دی ماه در تهران به اجرا درآورده است. در این طرح مشتریان از بازدید رایگان و تخفیف روی قطعات و اجرت تعمیرات و سرویس ها بهره مند خواهند شد.

 

برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو ( https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط