فونیکسریمکسبهتام

برای نخستین بار در صنعت خودرویی کشور؛

نرم افزار واقعیت افزوده مدیاموتورز در دسترس مشتریان قرار گرفت

عصر خودرو- برای نخستین بار در صنعت خودرویی کشور، نرم افزار مبتنی بر فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) توسط شرکت مدیاموتورز نماینده رسمی محوصلات MG در ایران، در دسترس مشتریان این شرکت قرار گرفت.

نرم افزار واقعیت افزوده مدیاموتورز در دسترس مشتریان قرار گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality)، در معنا به روش هایی  مبتنی بر فناوری کامپیوتری گفته می شود که به دنیای واقعی ما امکانات و ویژگی های مجازی بیشتری اضافه می کند و باعث درک و سرعت عمل بیشتر در کارها می گردد. در واقع AR پل ارتباطی بین دنیای واقعی و دنیای مجازی بوجود می آورد. واقعیت افزوده در دنیای امروز هر غیرممکنی را ممکن می سازد و کاربردهای این تکنولوژی روز به روز در حال افزایش است.

     در ابزار ارائه شده توسط مدیاموتورز،کاربران در قسمت AR می توانند با دوربین تلفن همراه خود، داشبورد خودروی MG را اسکن نموده و با حرکت دوربین بر روی آن، به اطلاعات و راهنمای آپشن ها و امکانات خودروی خود دست یابند. در حال حاضر این قابلیت به همراه دفترچه الکترونیکی شامل تصاویر و ویدیوهای آموزشی برای خودروی MG GS ایجاد شده است.

     همچنین در کنار بخش مربوط به AR ، بخش های مهم دیگری در نرم افزار وجود دارد که می تواند برای تمامی دارندگان خودروهای MG مفید باشد. ثبت نام و ورود با شماره شاسی، کاربران را قادر می سازد تا از تاریخچه خدمات خودرویی دریافتی در شبکه عاملیتهای مدیاموتورز اطلاع یابند و همچنین نسبت به گارانتی بودن یا نبودن خودروی خود مطلع شوند. استفاده از امکانات یادآوردنده تعویض روغن و ... از سایر بخش های این نرم افزار می باشد.

     اطلاع از آخرین اخبار شرکت مدیاموتورز، شرایط گارانتی، سوالات متداول ، آشنایی با انواع مدل های ام جی به همراه اطلاعات عاملیت های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران با امکان تماس و مشاهده بر روی نقشه و همچنین امکان تماس با امداد ام جی و ارسال موقعیت مکانی و چندین امکان خاص دیگر باعث شده است تا این نرم افزار در کنار تکنولوژی AR به ابزاری جامع برای مشتریان مدیاموتورز تبدیل شود.

    برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مدیاموتورز به آدرس www.mediamotors.ir مراجعه نمایید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط