فونیکسریمکسبهتام

تعقیب و گریز برای توقیف خودرو سرقتی درهمدان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان از توقیف یکدستگاه خودروی سرقتی بعد از تعقیب و گریز در جاده همدان - تهران خبر داد.

تعقیب و گریز برای توقیف خودرو سرقتی درهمدان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، سرهنگ مهدی شاکری روز پنجشنبه بیان کرد: دهم آبان ماه سال جاری هنگامی که مالک یک خودرو در حال پیگیری مراسم کفن و دفن همسرش بود وسیله نقلیه وی در منطقه شهرک غرب تهران به سرقت رفت.
    وی با اشاره به پیگیری های پلیس راه برای کشف این خودرو، اضافه کرد: بامداد امروز تیم های پلیس راه استان مستقر در ایستگاه همدان - تهران در حال رصد خودروها بودند که متوجه متواری شدن یک خودرو پیش از رسیدن به ایستگاه بازرسی می شوند.
    به گفته وی ماموران اقدام به تعقیب این خودرو کرده و بعد از استعلام پلاک آن متوجه می شوند که پلاک متعلق به این وسیله نقلیه نیست.
    رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: عوامل پلیس راه پس از تعقیب و گریز موفق به متوقف کردن خودروی سرقتی و دستگیری سارق 30 ساله می شوند.
    سرهنگ شاکری بیان کرد: سارق با استفاده از پیچ گوشتی و دیگر ابزاراقدام به باز کردن در خودرو کرده بود که آثار جرم بر روی در خودرو مشهود است.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط