فونیکسریمکسبهتام

بانک اروپایی زیر قول خود به فولکس واگن زد

عصر خودرو- بانک اروپایی بازسازی و توسعه با پرداخت ۲۵۰ میلیون یورو که پیشتر برای کمک به فولکس واگن در زمینه ساخت یک کارخانه جدید در لهستان موافقت کرده بود، مخالفت کرد.

بانک اروپایی زیر قول خود به فولکس واگن زد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از رویترز، هیئت مدیره بانک بازسازی و توسعه پیشتر با پروژه ساخت کارخانه جدید فولکس واگن در لهستان موافقت کرده بود اما دو منبع آگاه گفتند که این قرارداد در پی رسوایی اخیر فولکس به حالت تعلیق در آمده است.

    یکی از منابع که خواست نامش فاش نشود گفت: این توافق متوقف شده است. دستکم و در خوشبینانه ترین حالت نرخ بهره وام مجددا تعیین خواهد شد و اینکه شاید کاملا لغو شود.

    سخنگوی فولکس واگن می‌گوید، احداث کارخانه این شرکت در لهستان که در مجموع برآورد می‌شود یک میلیارد و 100 میلیون یورو هزینه داشته باشد در حال حاضر شروع شده و تکمیل خواهد شد.

    این کارخانه قرار است سالانه 100 هزار ون جدید "کرافتر" را تولید و 3000 شغل ایجاد کند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم