فونیکسریمکسبهتام

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی قزوین:

عملیات بازگشایی جاده های قزوین در حال اجراست

عصر خودرو- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف در سراسر محورهای استان، در حال حاضر عملیات بازگشایی جاده های قزوین در حال اجراست.

عملیات بازگشایی جاده های قزوین در حال اجراست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، جواد حق لطفی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان، با اشاره به بارش قابل توجه برف در سطح استان گفت: از همان ساعات آغازین این بارش ماشین آلات ما وارد محور ها شده و به صورت آماده باش کامل برای خدمت رسانی به مسافران و رانندگان و همچنین آماده نگه داشتن جاده ها تا هم اکنون مشغول فعالیت هستند.

    وی با اشاره به اینکه حرکت در گردنه ها از جمله گردنه های طالقان، بهرام آباد و قسطین لار تنها با زنجیر چرخ مجاز است، عنوان کرد: با توجه به فعالیت ماشین آلات برف روب و نمک پاش کلیه رانندگان بایستی زنجیر چرخ به همراه خود داشته باشند تا بتوتنند با ایمنی و اطمینان خاطر به سفر خود ادامه دهند.

    حق لطفی، از اعزام ماشین های نمک پاش برای جلوگیری از یخ زدگی در ساعت 5 بامداد خبر داده و ادامه داد: به یاری خدا و همکاری عوامل هلال احمر با اعزام یک دستگاه لودر وپیکاپ اداره راه و شهرسازی کوهین به مسیر حاده ساربانک 4 خودرو به همراه 10 سرنشین که در جاده گرفتار شده بودند نجات یافتند.

    وی افزود: یک دستگاه خودروی وانتنیسان در آستانه ی سقوط به پرتگاه در منطقه الموت با حضور به موقع راهداران نجات یافنه و برای ادامه مسیر در محور قرار گرفت.

    مدیر راهداری این اداره کل در پایان عنوان کرد: توصیه موکد ما به هم میهنان این است که علاوه بر به همراه داشتن زنجیر چرخ چگونگی بستن ان را نیز فرا گرفته و همچنین کلیه تجهیزات زمستانی خودروی خود را پیش از هرگونه سفری مورد بررسی قرار دهند.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو