فونیکسریمکسبهتام

انتشار تصویری از محصول جدید خودروساز کره ای

عصر خودرو- خودروساز کره ای طرح جدیدی از محصول آینده خود را منتشر کرده که قابل توجه است.

انتشار تصویری از محصول جدید خودروساز کره ای
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، هیوندا طرحی از محصول آینده خود با نام Ioniq را منتشر کرده که می تواند رقیب جدی برای تویوتا پریوس باشد. محصول جدید هیوندا در سه مدل مختلف و با موتورهای هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی وارد بازار خودروسازی خواهد شد.

    هیوندا مدعی شده اولین کمپانی است که هر سه مدل موتور را برای یک خودرو ارائه می کند. این موضوع در حالی است که شاید برای خریداران اهمیتی نداشته باشد که این محصول در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد زیرا آنها محصولی را در نهایت انتخاب می کنند که علاقه بیشتری به آن دارند. اما ساخت خودرویی به این شیوه نشان از تحول عظیمی در عرصه خودروسازی دارد که می تواند سایر کمپانی ها را به تولید و ساخت چنین محصولاتی ترغیب کند.

    تصویر اولیه منتشر شده از این محصول نشان می دهد که Ioniq از شباهت ظاهری زیادی به تویوتا برخوردار است.

    درباره مشخصات داخلی یا سخت افزاری این محصول اطلاعات کامل تری منتشر نشده اما هیوندا مدعی شده به دنبال ساخت خودرویی با مصرف سوخت بهینه، دوستدار محیط زیست و همینطور طراحی متفاوت است.

    مدل الکتریکی این خودرو همانند خودروهای ساخت تسلا به باتری لیتیوم یونی مجهز شده است. در دهه های اخیر، باتری ها هسته اصلی دنیای تکنولوژی امروز را تشکیل داده اند. به همین دلیل محققان بسیاری به دنبال افزایش طول عمر باتری ها هستند، این موضوع تا جایی پیش رفته که کمپانی های فناوری در عرضه و تبلیغ اسمارت فون یا محصولات فناورانه خود بر عمر باتری ها مانور می دهند.

    امروزه باتری های لیتیوم یونی بسیار رایج هستند و معمولا در دستگاه ها و گجت های مختلف از باتری های لیتیوم یونی استفاده می شود اما مشکلی که در این میان وجود دارد، اتمام سریع شارژ اسمارت فون ها یا گجت ها به دلیل امکانات و قابلیت هایی است که هر روزه توسط کمپانی های مختلف به آنها افزوده می شود. استفاده از این مدل باتری خاص در خودروهای الکتریکی نیاز مداوم به شارژ در خودروها را کاهش می دهد.

    اما هنوز اطلاعات بیشتری درباره مدل های هیبریدی یا پلاگین هیبریدی منتشر نشده است. این خودرو از ماه آینده وارد بازار خودروسازی کره جنوبی خواهد شد.

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو