فونیکسریمکسبهتام

ایتالیایی ها این خودرو را اسب وحشی می نامند

عصر خودرو- در طول سال های زیادی که شرکت فراری اتومبیل های مختلف تولید و راهی بازار کرده، مدل های مختلفی وجود دارند که بیش از سایرین مورد توجه مردم قرار گرفتند.

ایتالیایی ها این خودرو را اسب وحشی می نامند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از خبرآنلاین، اتومبیل های فراری برای بیشتر علاقه مندان به خودرو نام شناخته شده ای هستند. این اتومبیل های بسیار گران قیمت طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا دارند.

    10. LaFerrari
    این اتومبیل یک میلیون دلاری یکی از بهترین خودروهای ساخته شده در قرن 21 به شمار می رود. در حال حاضر LaFerrari اولین و تنها خودروی هیبریدی فراری است.

    برای این خودرو از موتوری با قدرت 789 اسب بخار استفاده شده که در کنار آن یک موتور الکتریکی با قدرت 161 اسب بخار مشاهده می شود. این خودرو در کمتر از سه ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. حداکثر سرعت این اتومبیل هم 349 کیلومتر برساعت است.

     

    9. 308GTS
    این خودرو در سال 1977 ساخته شده است. این خودرو یکی از محبوب ترین محصولات فراری است که خیلی ها آن را می شناسند. این اتومبیل از یک موتور V8 با 255 اسب بخار بهره می برد.

     

    8. Auto Avio Construzione 815
    این خودرو نام فراری را روی خودش مشاهده نمی کند، اما یکی از اولین محصولاتی به شمار می ورد که فراری آن را تولید کرده است.

     

    7. 250TR Testarossa
    در سال 1957 این خودرو جزو اولین محصولات فراری به شمار می رفت که با نام Testarossa راهی بازار می شد. نام Testarossa یا «سر قرمز» به موتور قرمز رنگ این خودرو اشاره می کرد. این خودرو یک موتور با قدرت 300 اسب بخار داشت.

     

    6. F40
    این اتومبیل به مناسبت 40 سالگی فراری ساخته شده بود و به همین دلیل با نام F40 شناخته می شود. این خودرو آخرین محصولی بود که انزو فراری (Enzo Ferrari) آن را طراحی کرده بود.

    فراری این اتومبیل را از سال 1987 تا 1992 به فروش می رساند. برای آن موتوری با قدرت 478 اسب بخار در نظر گرفته شده بود و حداکثر سرعت آن 323 کیلومتر برساعت بود.

     

    5. 166 Inter
    یکی دیگر از خودروهای محبوب فراری 166 Inter نام دارد که از سال های 1948 تا 1950 به فروش می رسید. این خودرو اولین محصول فراری بود که توانست به موفقیت بین المللی دست پیدا کند. موتور این محصول 90 اسب بخار قدرت داشت.

     

    4. Dino 246 GT
    این خودرو هم نام فراری را به همراه ندارد، اما یکی از بهترین محصولات این شرکت است. انزو فراری که این اتومبیل را طراحی کرده بود، نام آخرین فرزند خودش را برای این محصول انتخاب کرد. برای این اتومبیل از موتوری با قدرت 195 اسب بخار استفاده شده بود.

     

    3. Ferrari 250 GTO
    بسیاری از علاقه مندان به فراری این محصول را بهترین ساخته ی این شرکت می دانند. این اتومبیل در سال 1962 ساخته شد و موتوری با قدرت 300 اسب بخار روی آن دیده می شد. این محصول فراری به عنوان گران ترین خودروی دنیا هم شناخته می شود. سال گذشته این اتومبیل با قیمت 38 میلیون دلار به فروش رسید.

     

    2. Ferrari 500
    اولین اتومبیل شرکت فراری که بعد از جنگ جهانی دوم به موفقیت های بسیار زیادی دست پیدا کرد. در تصویر زیر آلبرتو آسکاری (راننده ی معروف) را مشاهده می کنید که سوار این خودرو شده است. او با این اتومبیل توانست 500 رکورد در 7 مسابقه ی پشت سر هم در سال 1952 از خودش به جا بگذارد.

     

    1. Ferrari 125
    اتومبیل Ferrari 125 در سال 1947 تولید شد و به عنوان اولین محصولی به حساب می آید که نام فراری روی آن قرار داشت. برای این محصول موتوری با قدرت 118 اسب بخار در نظر گرفته شده بود.

     

    در ادامه یک خودروی دیگر را معرفی می کنیم که به شکل افتخاری در این لیست قرار گرفته است.



    488 GTB
    جدیدترین محصول فراری قرار است در سال 2016 راهی بازار شود. این خودرو از موتوری با 661 اسب بخار بهره می برد.



     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو