فونیکسریمکسبهتام

تردد در مسیر بجنورد - اسفراین تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است

عصر خودرو- اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد: تردد خودروها در مسیر بجنورد به اسفراین بویژ در گردنه اسدلی به دلیل بارش برف و همچنین کولاک تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

تردد در مسیر بجنورد - اسفراین تنها با زنجیرچرخ امکانپذیر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، این اداره کل همچنین اعلام کرد: بارش برف که در بیشتر مناطق استان از عصر روز چهارشنبه شروع شده همچنان به صورت متناوب ادامه دارد و به همین علت سطح بیشتر جاده های استان لغزنده است.
    براساس این گزارش، راهداران اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در 12ساعت گذشته مشغول برف روبی و شن پاشی مسیرهای استان بویژه مسیر بجنورد به مشهد مقدس بودند تا مشکلی برای تردد زایران 28 سفر ایجاد نشود.
    پلیس راه خراسان شمالی نیز اعلام کرد: رفت و آمد خودروها در تمامی مسیرهای استان به صورت عادی در جریان است اما، از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری می شود.
    هواشناسی خراسان شمالی روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای نسبت به بروز اختلال تردد خودروها در محورهای ارتباطی این استان تا امروز پنجشنبه هشدار داده بود.
    براساس اعلام این اداره کل، نقشه های پیش یابی هواشناسی همچنین تصاویر دریافتی از ماهواره بیانگر ورود سامانه بارشی جدید و نفوذ جریان های سرد شمالی است که پیامد آن وزش باد، افزایش ابر و بارش برف است.
    براساس این پیش بینی، حرکت سریع این سامانه موجب افت دما به میزان 5 تا 8 درجه سانتیگراد در سه روز آینده خواهد شد که این امر، یخ زدگی جاده ها بویژه در محور ارتباطی استان های شمالی منتهی به مشهد مقدس در حوزه خراسان شمالی به دنبال خواهد داشت.
    بارش برف که از روز یکشنبه هفته جاری خراسان شمالی را فراگرفته بود موجب سردی هوا و اختلال در جاده های این استان واقع در شمالشرق کشور شده است.
    بارش برف و کولاک موجب بسته شدن محور گرمه به میامی در حوزه خراسان شمالی شد که پس از تلاش راهداران این محور صبح روز دوشنبه باز شد.
    براساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان شمالی بیشینه و کمینه دمای شهر بجنورد در 24 ساعت گذشته به ترتیب 3 و منهای 3 بوده است.
    استان خراسان شمالی که در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع شده افزون بر پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی دارد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو