فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ:

سارقان ۱۳ دستگاه خودرو پراید در ساوجبلاغ دستگیر شدند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از انهدام باند سارقان خودرو پراید با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت خبر داد.

سارقان ۱۳ دستگاه خودرو پراید در ساوجبلاغ دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، احمد جبارپور گفت: در پی دریافت گزارش‌های متعدد در خصوص سرقت تجهیزات داخل خودرو موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این‌ شهرستان قرار گرفت.
    وی افزود: با اقدام اطلاعاتی ماموران مشخص شد که در تمامی این سرقت‌ها، سارقان پس از اوراق کردن خودرو، قطعات آن را به سرقت برده و لاشه خودرو را در مناطق بیابانی و حاشیه شهر رها می‌کنند.
    فرمانده انتظامی ساوجبلاغ اظهار داشت: ماموران با اجرای طرح‌های مهار و گشت‌زنی‌ نامحسوس در مناطقی که سرقت در آنها اتفاق افتاده بود به یک دستگاه خودرو پراید با یک نفر سرنشین مشکوک شدند که راننده به محض مشاهده خودرو گشت پلیس اقدام به فرار کرد که در تعقیب و گریز ماموران خودرو متوقف و به همراه راننده به پلیس آگاهی منتقل شد.
    این مقام انتظامی بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ماموران به سرقت 13 دستگاه خودرو پراید با همکاری دو نفر از همدستانش در شهر جدید هشتگرد اعتراف کرد.
    جبارپور گفت: با راهنمایی متهم دستگیر شده و پیگیری ماموران پلیس آگاهی، متهم ردیف دوم به همراه یک دستگاه خودرو پراید سرقتی در بخش چهار باغ دستگیر و متهم ردیف سوم نیز در مخفیگاه خود در بخش چهار باغ دستگیر و پس از بازجویی‌های تکمیلی و تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شدند.

    گفتنی است، 11 دستگاه خودرو سرقتی دیگر از داخل یک گاراژ اجاره‌ای در هشتگرد کشف و تحویل مالباختگان شد.

     

    برای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام خودرو امروز را دنبال کنید و جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر خودرو (https://telegram.me/asrekhodro ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو